Baantjes

Hee! =)
Ik ben 15 en ik heb laatst gesolliciteerd bij de tuinen. Ze zeiden toen dat ze me terug zouden bellen enzo maar dat hebben ze ook nooit meer gedaan. Weet iemand misschien waar ik nog meer zou kunnen werken?

xx

ik ben ook 15, en ik werk bij de c&a. je mag eigenlijk nog niet zo heel veel doen als je 15 bent, ik had gewoon erg veel geluk :relieved:

=(

Als je 15 bent kan je (hier iig) bij de Colors en Beauty werken. Echt een hele gave make-up winkel! Hij is alleen niet in elke stad in NL…

Je kan ook bij de Scapino en de Van Haren werken als vakkenvuller!

hmm… die winkel ken ik niet en ik heb ook niet zo’n zin om vakken te vullen. Ik ga liever gewoon achter de kassa en een beetje van alles doen. Dat kon ook bij de tuinen alleen ze doen echt stom xD

Als je 15 bent mag je officieel nog niet achter de kassa. In ieder geval niet bij de Hema (Waar ik werk). Ik ben als 15 jarige ook begonnen met vakkenvullen bij de Hema. En nu een jaar later zit ik achter de kassa, sta ik bij brood & gebak en vul ik nog steeds aan. Je moet gewoon ergens beginnen en dan kom je er heus wel :wink:

Je mag op je 15e ook wel afwassen en dat soort dingen in de horeca. Volgens mij mag je dan ook al wel in de bediening. Je kan ook kamermeisje in een hotel worden. Verder kan je idd ook vakkenvullen enzo, of in een ijssalon.

Mn stiefvader heeft een strandtent waar ik al gewerkt heb alleen dat vind ik iets te druk. Kamermeisje lijkt me opzich wel oké. Ik hoorde dat t best lekker verdient.

xx

Oee lullig!!.. nou ik doe nu vakken vallen bij de supermarkt, morgen mijn eerste werkdag :S. als ik 16 ben dan kan ik achter de kassa zitte ^^ bleep…bleep…bleep…bleep … hihihihi^^, sorry heb ff lol

ik ben ook 15 en zit wel kassa hoor bij de Hema :slightly_smiling_face: moet je ff kijken bij jou in de buurt

Ik heb net een mail gestuurd naar de H&M…

xx

ik werk by de Van Haren xD Als vakkenvuller, ik ben ook 15, echt een kút leeftyd om werk te zoeken, maarja je moet toch iets, je mag idd als je 15 bent nog niet officieel achter de kassa, maar volgens my zyn er zat winkels die dat wél doen… xO ik kryg by de van haren trouwens wel 20% korting op alle schoenen haha :slightly_smiling_face:

Ja ik hoorde ook dat het officieel ook niet mag. Maar ik ken heel veel mensen die gewoon achter de kassa zitten bij winkels. Het wordt niet echt streng gecontroleerd.
Ik hoop eigenlijk wel dat ik bij de H&M mag werken!

xx

[i]Ik ben 16 en werk in de friettent, is wel fijn! Maar altijd rond etenstijd en savonds…
Ik werd alleen laatst op straat aangesproken of ik in een callcenter wilde werken; minimaal 5á6 euro per uur :grinning: Maar was beetje ver weg voor me.

Je mag volgens mij nog nergens achter de kassa als je 15 bent, en je mag ook niet in de bediening [/i]

ik heb gehoord dat callcenter echt zuigt :stuck_out_tongue: x

oja, en ik geef turnles, laat de hond van mensen uit de straat uit en werk in de keuken in een restaurant, en pas op :wink:

mag officieel niet! maar ken heel veel mensen van 15 die achter kassa sitten!
op je 15e mag je ook niet na 7 uur savonds werken :S…
gebeurt ook so vaak dus :slightly_smiling_face:

Ik werkte toen ik 14 was in de horeca… gewoon bediening, en na 7u savonds ook gewoon werken hoor. :slightly_smiling_face:

ik ben nog op zoek naar een baantje, liefst in een winkel. Krantjes en folders rondbrengen is zo kut :stuck_out_tongue: Maar ik ben nog 14 (november 15) zouden ze mij wel aannemen dan ?

voor vakkenvullen zou je misschien in aanmerking komen ^^
maar ik zou w88 tot je 15 bent en dan een leuk baantje zoeken :slightly_smiling_face: