Baantje ?

Ik krijg van m’n moeder bijna geen zakgeld (2 euro) Omdat we het neit echt breed hebben. Ouders gescheiden, en me vader wilt niet betalen al allemaal gezeik enso.
Dus nu wil ik graag zelf wat geld verdienen. Maar voor bijna alles ben ik te jong. Ik ben trouwens 13. =S Dus weten jullie misschien iets wat ik zou kunnen doen?
Dingen zoals kranten wijk doe ik liever niet… (Nu blijft er ook volgens mij niks meer over?)
Maar als jullie een orgineer idee hebben, is het welkom! =D

Kus,

Niemand? =(
Dan ga ik maar naar bed! xD
Kus,

Oppassen, kranten wijk, bij een boer in het veld werken

Oppassen ja.
(advertentie zetten op marktplaats & briefjes ophangen/kijken bij de plus :wink:)

in de kas als die bij je in de buurt zijn
en idd wat hier boven is gezegt

Aah, maar 2 euro? :frowning_face:

Toen ik 13 of 14 was, heb ik op marktplaats of zo geloof ik een advertentie gezet met dat ik een uitlaathondje in de buurt zocht. En daar reageerde een mevrouw op! Ik kende haar nog helemaal niet, maar ze woonde heel vlak bij, haar hondje was echt een schatje maar hij was al wel oud dus hij kon niet heel ver meer lopen, ik hoefde hem maar 3 keer per week na school een half uurtje uit te laten en ik kreeg er ¤10 per week voor! Voor maar 1,5 uur “werken” dus.

Ik denk dat ik wel geluk had, maar ik zou zeggen; probeer het eens! Vraag een beetje rond in de buurt, hang advertenties op bij de supermarkt enz. en probeer dus ook marktplaats :stuck_out_tongue:

Verder kun je misschien oppassen - maar dit heb ik zelf nog nóóit buitenshuis gedaan dus ik heb er geen ervaring mee.

Of een paar keer in de week voor een bejaarde in de buurt boodschappen doen tegen een kleine vergoeding of zo? Ik bedenk maar wat…

En vanaf je 15e mag je vakken vullen bij de AH :slightly_smiling_face: Maar voorlopig zou ik het dus meer zoeken bij mensen in de buurt.

Succes :slightly_smiling_face:

Ik zou toch gewoon een krantenwijk nemen, als je écht graag geld wil hebben zou ik dat er wel voor over hebben hoor :wink:
Ik doe dat ook en ik ben ook 13. Per maand krijg ik zo’n 20/25 euro. En soms als je een extra bezorging hebt krijg je 35/40 euro. Dus het levert best veel op. Bij een boer werken heb ik ook geprobeerd, maar meestal behandelen die de werknemers niet zo goed. Voor 7 uur werken kregen we maar 7 euro 50! En als je dan een krantenwijk zou nemen ben je ongeveer 1 uurtje bezig ofzo, je bent lekker buiten en je verdient best veel!
Oppassen kan natuurlijk ook, maar als je dat alleen voor in de vakantie kan doen heb je er later niets meer aan. In het weekend zou wel kunnen enzo :wink:
En als je een bijbaantje hebt maar je vind het toch niet genoeg kun je ook altijd in de buurt nog wat klusjes doen, al is het maar voor 2 euro ofzo, als je er daar 4 van doet krijg je al weer 8 euro. Eigenlijk kun je met zo veel dingen geld verdienen. Of ga dingen maken en verkopen enzo… En als je ergens goed in bent zoals make-up op doen bij iemand ofzo kun je dat ook doen op een markt zoals de koninginnendag markt ofzo, maar er zijn wel meer van dat soort markten.
En het ligt er natuurlijk ook aan wat je er van moet kopen…
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Anders kun je ook nog bij google intypen; bijbaantje 13 jarige. Dan kun je zien wat je allemaal mag doen enzo, en je kunt ook nog de buurt waar je in woont er bij zetten. En natuurlijk advertenties ophangen en als er een advertentie in een krantje staat meteen bellen. En dan niet bij 1 proberen maar zo veel mogelijk. Had ik ook gedaan; bij 4 krantjes bellen en wie het eerst reageerd daar ga ik dan werken.

als je toch een krantewijk gaat doen dan moet je het allemaal goeduitzoeken met wat je verdient want ik deed toen (2jaar geleden ofzo) iets van 200 huizen en kreeg maar rond de 5e … das heeel weinig… ik zou dan geen folders doen maar echt een krantje… maar ik zoek zelf ook nogsteeds werk… echt moeilijk… vakantie is nu voorbij (in de vakantie had ik dus kunnen werken als ik werk had) maar je moet het gewoon aan iedereen vertellen en die (bekende) mensen weten altijd wel wat. mja kijkmaar wat je eraan hebt doegg…

je kan trouwens ook je kamer/zolder ofiets opruimen en dan vind je altijd wel iets wat je niet meer hoeft en wat nog wel bruikbaar is endat kan je dan verkopen. bv.op girlscene of marktplaats of op een markt…