Baantje.. Zal ik het doen of niet?

Ik ben 15 jaar en ik ben wel op zoek naar een bijbaantje… Nu is er van mijn moeders werk een baantje, waarmee ik ongeveer 200 euro per maand mee kan verdienen, maar dan moet ik wel ELKE dag post bezorgen, en dat zal per dag ongeveer een uurtje duren… Zal ik het doen of niet?

Ja ik zou het doen. Wat is een uurtje per dag nou…

ik zou het doen,ik moest 4 uur per week post bezorgen en kreeg 16 euro per maand…

Ik zou het ook doen! 200 euro is best veel.

Doen! Uurtje is niet veel, en het verdient best veel.

Ik zal het zeker doen!!
200 euro voor een uurtje per dag is heel veel

dan verdien je 6,60 per uur. voor jou leeftijd is dat écht veel! ik zou het doen

ja :slightly_smiling_face:

Zeker doen een uurtje post bezorgen is echt weinig !

Ja ik zou het zeker doen!

Tuurlijk, kun je de money gebruiken? DOEN

een uurtje per dag en dan 200 euro per maand?
zou ik zeker doen.

dan werk je 5 tot 7 uur per week,

ik werkte rond 28 uur per week en ik verdiende zo’n 320 tot 370 euro per maand, en ik ben 17.

als je het geld hard nodig hebt zeg ik doen: doen!
zo niet: niet doen!
ik heb toen ik 14(?) was kranten gelopen, en ik moest 2 keer per 1.5 á 2 uurtjes kranten lopen en daar keek ik al tegenop… bedenk ook dat de herfst en winter er aankomen en dat je dus ook kranten moet bezorgen wanneer het regent en koud is.

en is het 200 euro netto of bruto?

Ja 200 euro dar zou ik het wel voor over hebben! moet je ook vroeg opstaan of maakt dat niks uit? trouwens een uurtjes is egt niks voor dat geld, als jij het niet wilt dan ik wel:D haha nog succes dermee!

Als het maar een uurtje is zou ik het doen! Ik heb een tijdje ook folders rondgebracht, verdiende ik zo’n 100/150 euro per maand mee, (lag er natuurlijk ook aan de hoeveelheid folders) maar daar was ik wel de hele vrijdagavond + zaterdag mee bezig! En soms zondag 's ochtends ook nog! Dus ik zou het doen :wink:

gewoon doen joh! als het maar een uurtje per dag is… en je bent toch bezig dus is het zo om d: en je verdient aardig wat.

Bij zulke bedragen zal het nettoloon niet zoveel verschillen van het brutoloon, maakt weinig uit.

Je moet wel even goed overwegen of je daar per dag tijd voor hebt, i.v.m. school en hobby’s en dergelijke. Zo ja, dan zou ik het doen.