Baantje voor een maand of 2/3?

Ik ben op zoek naar een baantje voor een maand of 2/3.
Ik heb namelijk een superdrukke opleiding en volg 2 scholen, en nu ga ik het de komende 2 tot 3 maanden iets rustiger krijgen en een makkelijker rooster, dus ik wil graag proberen wat bij te verdienen. Daarna moet ik echter wel weer stoppen vanwege tentamens en examens, anders red ik dat echt niet.

Ik heb alleen geen idee waar ik dan zou kunnen gaan werken. Want volgensmij neemt een supermarkt je echt niet aan voor zoiets, en als je na 2 maanden je werk alweer opzegt zullen ze ook eeeecht niet blij met je zijn.

Ook kan ik alleen op dinsdag en woensdag werken, en misschien vrijdag. En dan een dag in de week een uur of 12 en de andere een uur of 6…

Dan zeg je er niet bij dat het maar voor 2/3 maanden is? Dat scheelt wel een stuk, en anders misschien een callcenter, dat is een doorloop van studenten.

Niet erbij zeggen, na 2 maanden is de proeftijd voorbij dus dan zeg je dat je stopt omdat het je niet bevalt ofzo. Heb ik ook gedaan vorig jaar net voor de zomervakantie. (schoonmaak werk)

Ga langs een uitzendbureau.

je kan bij een supermarkt makkelijk weer opzeggen. daar stromen de scholieren binnen. ik heb zelf bij de action gewerkt en na 2 maanden ben ik gestopt. een week later kwam ik er gewoon om te winkelen en toen werkte er bijna niemand die ik kende. het is echt doorstroom van studenten

Ga bij de AH werken, het is daar best gezellig omdat er veel van je leeftijd werken, en na 2 maanden is je proeftijd voorbij en kan je er zo mee stoppen.

TNT is ook behoorlijk flexibel…