Baantje in het Buitenland.

Ik weet dat het nog lang duurt voor dat het weer zomervakantie is, maar ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een baantje in Engeland.

Ik ben 17 jaar en dit is een goede manier of je Engels te verbeteren.
Heeft iemand misschien tips?

au pair ? of in de horeca ? voor der rest zou ik t niet weten.

voor au pair heb je ook een special site waarmee je ook 2 maanden weg kan in de zomervakantie, dus speciaal zomer au pair ofzo. moet je maar eens kijken bij subforum school en dan topic au pair, daar heb ik die site gepost over zomer au pair.

Ik heb het zelf overal en nergens geprobeerd toen ik een jaar in Engeland studeerde (ik was toen zeventien), maar ik kon nergens terecht. Van mijn Engelse klasgenootjes waren er maar een paar (1 of 2?) die een bijbaantje hadden, verder was er niemand. Ze wilden wel, maar de winkels hadden niemand nodig. En als Engelsen zelf al veel moeite hebben met iets te vinden, lukt het non-native speakers alleen maar lastiger. Dat is iets wat ik zelf ook merkte. Bottom line: ik denk niet dat dit haalbaar is, tenzij je als au pair zou gaan werken oid.

Ik zet hier trouwens wel een slotje op, want met deze vraag kan je terecht in het bijbaantjestopic (sticky in dit subforum, bovenaan de pagina), het au pair topic of het volgende topic: http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-251672.0.html