Baan; Jumbo, loon ?

Ik zit in een crisis! ik verdien bij mijn huidige baan erg slecht… 4,40 en ben 19 :S en nu wil ik dus iets anders puur omdat ik ook geld nodig heb… En nu is er een vacature bij jumbo, ik wil dus eigenlijk weten of iemand toevallig ook 18/19 is en die werkt bij de jumbo en dan wil ik uiteraard weten of het uberhaupt leuk is,wat je doet en hoeveel het verdient…

Dankjee ! xx

niemand ??

Nou, een supermarkt lijkt me zowieso niets, want die betalen nooit zo goed, en het is echt geestdodend werk (ik werk zelf in de horeca, zwaar, maar wel leuk =))

sorry geen idee bij jumbo, maar supermarkten schijnen niet slecht te betalen,
but me dont know

ik werk bij jumbo, achter de kassa, en ik verdien 3,38 per uur. Ik ben 16. Voor mij is het veel, vergeleken met mijn vorige baantjes…
hier heb je wss niks aan, zie maar als up.

als 18 jarige krijg je bij de jumbo ongeveer ¤5.50, dit is inclusief vakantiegeld.

Wat zeggen ze over piercings?
Doen ze daar erg moeilijk over?

Ja, ik werk ook in de horeca, super leuk, zwaar en verdient niets :S en heb echt geld nodig, voor rijbewijs enzo.
Ik krijg mijn vakantie geld altijd appart… Maar weet eigenlijk niet hoe dat zit … :S Maargoed, 5,50 is al een stuk meer!
Dankjee

Ik ben 17, werk bij een supermarkt en verdien 5,50 :grinning: (exclusief vakantiegeld, en exclusief korting (10%, max 75 euro per 3 maanden)

maar dat komt omdat het een aparte supermarkt is. Wel een Albert Heijn maar hij is dan eigenaar van 4 Albert Heijn’s. Bij de meeste verdien je echt bagger :wink:

woow dan verdien je wel weinig, ik werk in supermarkt en ik verdien 4,50 en dan komt er ook nog extra toeslag erop en zonder dat vakantie erin is gerekend. ben trouwens 17.

Haha, oke toevallig:P Nouja, ik krijg 5 euro per uur, en ben 17 =)

Supermarkt verdient bijna altijd slecht.

ik werk bij de jumbo, ik ben 15.
voor 2 uurtjes werken krijg ik 7.71 netto uitbetaad.
vakantiegeld enzo krijg ik niet, dat zit al in mijn loon ofsoiets xD

Nou, ik denk dat de supermarkt sowieso beter verdient dan wat je nu doet.

Jumbo betaalt aardig goed. Ga er zelf ook werken aangezien onze super is overgenomen.

Weten jullie toevallig hoe veel de AH verdient? Ik heb er binnenkort sollicitatie.
Ik ben trouwens 16.

Sorry maar wilde geen nieuw topic openen.

Ik werk bij de Jumbo!
Ben 16 en verdien nu 3,51. (veel) meer dan minimum loon, das 3,11 ofzo.
en ik krijg bij mijn loon elke maand ook toeslagen erbij.
&ik ben een vakkenvuller.

jumbo, 15 jaar 3,56 per uuurrrr met alle toeslagen dingetjes eralbijj

In de supermarkt verdient altijd slecht, toch?

Even dit topic uppen, ik werk sinds kort ook bij de Jumbo en ik ben 15. Op de brief die ik kreeg stond dat ik 3.07 bruto verdien terwijl ik hier lees dat jullie 3.56 verdienen? Zijn er meer die minder dan dat verdienen?