[b]welke oogpotlood[/b]

als ik oogpotlood gebruik is het aan de eind van de dag er al weer af! wat moet ik doen en van welk merk moet ik kopen (bestaat er waterproof)

Ja, tuurlijk bestaat er waterproof.
Voorderest heb ik niet veel verstand van oogpotlood. Ik gebruik altijd eye-liner (die in een pen vorm), kan in het begin voor sommige mensen wat oefenen zijn, maar ik vind het eigenlijk wel mooier, en het zit langer.

Geen idee welke goed blijft zitten eigenlijk…
Ik heb eentje van de Etos, maar die gaat er ook al vrij snel weer af dus sorry…
zie dit maar als een upje :grin:

http://www.mylovelylife.nl/wp-content/uploads/2011/02/MAX-oogpotlood.jpg

Ik gebruik deze, 2 voor ¤ 0,49 bij de Action en deze blijft mij het beste zitten (In tegenstelling tot Essence/Gosh/Rimmel etc)

misschien ligt het aan de plek waar je het erop doet. Heb je al eens geprobeerd het iets onder je waterlijn aan te brengen? Dat helpt wel, niet te veel natuurlijk, da ziet er vreemd uit ;p

Ik er één van Lancome, die blijft heel goed bij mij zitten. Alleen jammer genoeg is hij wel best duur.

Ik heb er een van Rimmel… hij is wel goed, alleen ben ik sowieso geen held in oogpotlood! xd

Ik heb soms dat me ogen gaan lopen tranen, dan is het een stuk onder me oog. =S
Ik gebruik die van de action nu, die is best fyn, alleen als ik het onder myn oog doe, gaat het ook een soort van uitlopen.

Toevallig was ik maandag op zoek naar een waterproof oogpotlood.
Ik heb een potlood van Rimmel. Die is niet waterproof en blijft ruim een halve dag goed zitten.
Ik heb nu een waterproof potlood van de etos. Ik heb het maar 1 keer gebruikt en kan nog niet echt zeggen wat ik ervan vind. Ik weet dat bourjois en mac ook een waterproof potlood hebben. Ik weet de prijs alleen niet (meer).

Ja, bij mij zat hij opzich ook goed. Alleen ik raad hem niet aan als je gevoelige ogen hebt, mijn ogen begonnen na een uur te tranen, en na die avond waren ze gewoon ontstoken. En dat heb ik 2x gehad met die oogpotlood ^^

Het waterproof oogpotlood van de Etos is echt goed, ik gebruik 'm elke dag (op m’n waterlijn). Dan breng ik het bijv om 7uur s’ochtends aan, en als ik ga slapen zit hij er nogsteeds op!

Hema, perfect eyeliner,komt in een stiftachtige-vorm, is geloof ik zowel waterproof als niet waterproof(maar de niet-waterproof is ook heel goed) ik wil geen ander meer.

Ow that sucks!

thanks for alles ik ga vandaag waarschijnlijk een nieuwe kopen