BΔSTILLE

Jaaa :grinning: Vind vooral Pompeii, Icarus, Flaws en Things we lost in the fire leuk. Andere liedjes ook maar het is ook weer zo wat om ze allemaal op te schrijven :’)

Ja ze zijn goed! Flaws, These Streets, Icarus en Pompeii zijn m’n favorieten.

Deze versie van Flaws is zo mooi:

Ik heb ze live gehoord. :smirk:
ofnou net nadat ik binnengekomen was begon Pompeii en dat was hun laatste nummer, maar toch.

Heuj, een Bastille-topic! Ik ben sinds kort helemaal fan van ze, dus ik heb al een aantal keer hun concert-data gecheckt op Facebook, maar vooralsnog geven ze geen concert in Nederland :cry:

Deze site is voor meisjes

Hier wachtte ik op :upside_down_face:

wat bedoel je hiermee

Gaat dit topic nu na 1 pagina al doodvallen? :cry:

Ik hou van Bastille, hun muziek is fantastisch!
Heb ze gezien bij That’s Live en als voorprogramma van Muse.

en ik sta met Dan op de foto jaja. Hij is zo’n schatje! <3

De eerste keer dat ik Laura Palmer hoorde, schrok ik enorm van die hond ergens in het midden van het liedje. Ik vind het wel mooi dat ze zulke onverwachte momenten in de liedjes gooien.

Ik zag ze op Pinkpop en vond ze gelijk geweldig. Jammer dat ik ze toen niet goed kende, maar heb inmiddels het album grijs gedraaid. Vind bijna alle nummers geweldig. Things we lost in the fire is dan wel mijn favoriet. En ja, Dan is een schatje=)

Een upje :grinning:

hun muziek is zó fijn! echt één van mijn favoriete bands op dit moment:D

Ja heerlijk (:

Ik wacht eigeblijk nog steeds op antwoord :’)

Volgens mij kijkt ze hier niet meer, want ze reageert enkel op artikels als ik zo kijk op haar profiel. Misschien even een nootje sturen?

Ik kan niet wachten tot ze een nieuw album gaan uitbrengen. Geen idee wanneer dat gaat gebeuren. Maar Bad Blood ken ik ondertussen al helemaal vanbuiten :’)

Ja, volgens mij ben jij die man op jouw profielafbeelding en dus niet welkom op girlscene haha.

Mag ik dan je nummer trouwens? :smirk: