BΔSTILLE

Omdat ik een grote fan ben van BΔSTILLE, en ik volgens mij niet de enige fan ben op girlscene, leek het me wel leuk om een topic voor hen aan te maken. Want ja, dat verdienen ze!

BΔSTILLE is een Britse band die alternatieve rock schrijft.
De band bestaat uit vier leden:

Dan Smith

Chris Wood, beter gekend als Woody

Kyle Simmons

Will Farquarson

Voor de naam Bastille werden ze geïnspireerd door de bestorming van de Bastille, die plaatsvond op 14 juli 1789. Dan Smith is ook geboren op 14 juli (1980).

Momenteel hebben ze al één album uit, Bad Blood genaamd. Daarop bevindt zich natuurlijk hun grote hit Pompeii, maar ook andere bekende en mooie liedjes:

STORMERS, HIERHEEN!

Ik ben absoluut geen fangirl maar wel verliefd op dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=F90Cw4l-8NY

Wie weet, word ik wel aangestoken tot fangirl :’)

Titel mag niet in hoofdletters x

YAY! Ik houd van ze!

Miep, hun naam is in hoofdletters, dus dat kan niet anders

Was ook maar een grapje haha

ik hou echt van flaws…

Oohhh ze zijn leuk :grinning: Dan’s haar en zijn accent awww <3

Maar Fluutje, wil je de -stille even onthoofdletteren? Ik vind het super fancy zo, maar het mag eigenlijk niet :confused:

Oh dit vind ik wel een goed excuus. Never mind, wat mij betreft hou je het zo haha.

wel balen dat ze meer mainstream worden, want dat betekent dat ze live ook duurder gaan worden D:

^Ja, dat vind ik ook wel. Ik ben al redelijk lang fan (hipster mode unlocked) en ik wil al heel lang naar een concert van hen, maar ik heb nog nooit de kans gehad. En nu gaat het alleen maar duurder worden.

Ik ben ook echt gek op Bastille! Echt één van de ‘wauw jullie kunnen alleen maar perfect fantastisch geweldige muziek maken’-bands op mijn lijstje.

Icarus moet in de beginpost!!!

Komt eraan :slightly_smiling_face: Ik kon niet beslissen welke ik er nu in zou zetten, en welke niet. Dus heb ik gewoon degene er in gezet die een clipje hebben :slightly_smiling_face:

Jaaa! Ik vind hun liedjes echt tof :grinning:

Ik vind Woody trouwens zo’n koddig gezichtje hebben :’) En dan met zijn haar er nog bij haha, ik wil hem knuffelen

Bad Blood is echt een suuuuuupermooi album. Eigenlijk per abuis het album ontdekt. Flaws is heel mooi :slightly_smiling_face:

Ik heb ze gezien op Werchter! Ze zijn live ook echt suuupergoed! (:

Jaaa love them :astonished:

Dit!
en Dan is zo schattig <3