[b]scheinheilig zusje heel erg[/b]

ik moet dit echt effe kwijt

ik heb een zusje van bijna 9 (zelf ben ik bijna 13)
als ik bv ruzie het met mijn zusje dan krijg ik overalde schuld van
en dan gaat ze jankend naar mijn moeder en dan zegt ze wat er zogenaamd gebeurt is. en dan vertel ik het echte verhaal want zij begint echt altijd. en dan geloven me ouders me niet. en dan krijg ik straf

en dan lijkt het netof ik alles verkeerd doe

wie weet wat ik hier tegen kan doen?
en wie maakt dat ook wel eens mee

up

vertel het tegen je moeder. leg haar alles uit

Wat schIJnheilig van haar.

Geen idee wat je er tegen kan doen, maar het komt me wel heel bekend voor. Dat doet mijn nichtje namelijk ook bij mijn neef en het is dan zo zielig om te zien dat mijn neef straf krijgt terwijl mijn nichtje begonnen is.

Heb ik ook, ik negeer me zusje af en toe gewoon.

Vervelend he, kleine zusjes…Heb er ook zo eentje gehad. Nu zien we elkaar helaas nog maar om het weekend en ik zou er zo weer last van willen hebben. =)
Maar het komt wel goed, je ouders vinden dat jij de wijste moet zijn, omdat jij ouder bent dan je zusje. Negeer haar gewoon en laat haar links liggen als ze je uitdaagt.

dat is inderdaad heel dom van je zusje, maar ik denk dat als zij iets doms tegen je zegt, dat je er niet op moet reageren. dan word zei misschien boos, maar dan hoort je moeder dat zij degene is die zich niet normaal gedraagt.

Idd. En dat moet je echt volhouden.

ik snap je helemaal, maar inderdaad negeren! het werkt echt, mijn moeder denk dan altijd wat loopt zij te flippen en dan word ze boos op haar haha

^ klopt! gaat wel over. deed het zelf vroeger ook bij mijn broers!

oke thanks
ik hoop dat ik er wat aan heb