[b]Personen opzoeken?[/b]

Heeey,
Ik was laatst op een camping met vriendinnen in mijn eigen woonplaats, maar alleen om te zwemmen. :grin:
Toen hadden we een meisje en een jongen leren kennen, maar we weten alleen maar hun voornaam en woonplaats en leeftijd. Weet iemand een site (behalve hyves) waar je iemand kunt opzoeken? Want ze waren echt heel aardig, alleen ze staan niet meer op de camping :frowning_face:. Oh, ik wil graag hun msn! :wink:
xx

ik hoop echt dat iemand met een oplossing komt!
ze waren echt onvindbaar op hyves ;[
xxxxx

hoe zoek je een jongen op waarvan je zelfst de naam niet kent :frowning_face:
kben erop <3 geworden maar ik kan hem niet meer vinden
hij werkte als student in een winkel en hielp me een gsm uit te kiezen
het klikte meteen en het was erg leuk ,maar hij is nergens meer te bekennen en is volgens mij ontslagen ofzo :s, en hij leek mega hard op die ene van Prison Break </3.hij heeft mn hart gestolen!
:four_leaf_clover:

tja, dan is de kans klein dat je hem ooit nog vind, succes.
misschien kom je hem ooit nog eens tegen?

Hyves, MySpace, Facebook, camping bellen?

Heb je geen bon meer van je gsm? Vaak staat bij zulke ‘dure’ winkels wie je geholpen heeft. :wink:

www.wieowie.nl
miss kun je zo een profiel van hun vinden :wink:

neen, het was in mediamarkt (grote winkel) hij zat ni aan de kassa ofzo maar gwn in de winkel, mn hart ging echt tekeer vanaf de eerste ogenblik dat ik hem zag! ik heb het nog nooit gehad zo! hij beloofde om eens langs te komen waar ik werk (2winkels ernaast,ook studentenjob) maar jah als je ontslagen bent zou ik het ook nimeer doen!
door hem en ik over mn andere crush én gebroken hart geraakt maar nu kan ik hem maar niet uit mn hoofd zetten :’(
:four_leaf_clover:

Bij ons in de Mediamarkt hangt naast het infopunt een bord met foto’s van ALLE werknemers. Ga op je gemakje staan kijken of zijn foto er (nog) tussen hangt, als die er tussen hangt zeg je tegen zo’n mediamarkt mannetje; ‘Hey, ik ken hem ergens van! Is dat *verzin een naam*?’ En dan zegt hij wss; ‘Nee, dat is *naam*’ En dan weet je tenminste zn naam. :stuck_out_tongue:

Kom op, iemand?
Het is heel moeilijk :thinking:

Misschien, met een beetje geluk, zoeken ze jullie wel op.

Jaa ik hoop het! Maar ik denk dat ze onze namen vergeten zijn, want ze gingen allebei naar 3 campings ofzo toe en die in onze woonplaats was de eerste :frowning_face:

Ja, wou ik ook al zeggen :stuck_out_tongue:

vraag het aan die mensen die er werken

iser laats iemand onslagen of zo hij zag er zo en zo uit:P(A)

Ja, maar volgens mij is dat echt onbegonnen werk, want je hebt echt megaveel resultaten, maar die namen en woonplaatsen zijn best bekend.

ja ik ook x]

Anyone? Want ik heb wie-o-wie al geprobeerd, maar daar komen we echt niet uit.

bel de camping?

Misschien zoeken ze jullie wel op?
Ik kan je moeilijk naar hun toe ‘‘zappen’’, misschien via google of wat dan ook?
en zoals de meeste zeggen: Camping bellen