b-merken drank

Ik ga binnenkort mijn feest geven, ik heb 50 mensen uitgenodigd dus heb heel wat drank nodig. Nou koop ik Heineken bier, wijn van de Aldi, en mix drank. (heb nog geen idee van de hoeveelheid, vind ik erg lastig in te schatten)
Nou hoorde ik laatst een vriendin zeggen dat zij altijd neppe smirnof, passoa etc. koopt, en dat dat veel goedkoper en ook lekker is. Nu vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft. Weet waar je het dan kan krijgen of namen weet?

Passoa kan je bij de c1000 en superdeboer etc wel krijgen als Passie. Zit in een doorzichtige fles, is gewoon rood. Niet te missen.

En bij de c1000 heb je van die nepmalibu, el picu, die is ook heel lekker! (:

Ik zelf heb op mijn feest gewoon de orginele drank gekocht maar was wel echt heel veel geld kwijt! maar een vriendin van mij had dus ook van die b-merken gekocht en dat smaakte opzich ook goed…die nep smirnoff heete gewoon iets van ice van de aldi ofzo zei ze en ze had zo’n serie el picu…

http://i42.tinypic.com/157c5u0.jpg

El Picu is dus ook een likeurmerk en die imiteert duurdere merken.

Curaçao (Blue Curaçao)
Cocos (Malibu)
Pisang (Pisang Ambon)
Passion (Passoa)
Exotic Africa (Safari)
Amaretto
Strawberry
Raspberry

dus mischien dat je ook die kan kopen…ik heb zelf die groene geproefd die smaakt opzich wel goed,die roze heb ik ook geproefd maar die is echt heel vies,maar dat is dan weer een kwestie van smaak denk ik…Succes x

Ik zou zeker die nep merken doen… Anders wordt 't wel heel duur en bijna niemand zal 't merken dat 't nep is…

ja ik zou t gewoon doen inderdaad, ik ben echt een trouwe malibu drinker, haha! maar je proeft misschien bij de eerste slok dat het iets anders is, maar daarna echt niet meer! Dus dat zou ik echt doen, scheelt een hoop

Je kunt i.p.v heineken (want zo goedkoop is dat niet) ook AH pils kopen. Ziet er onwijs shabby uit, maar is echt best prima te drinken als het goed koud is. (in elk geval beter dan heineken…)

ik zou ook gewoon goedkopere merken doen… ze merken echt niet of ze nu malibu of de malibu van el picu drinken…

De Cava van de aldi is ook heel lekker (:

Lang leve el picu!

haal het altijd van dat merk, is bijna de helft goedkoper en het is zeer goed te drinken. Spätlese is trouwens geweldige goedkope zoete witte wijn, die echt heeel goed te drinken is! Is ook echt maar 3 euro per fles ofzo.

Of perzik canei, ook heeel lekker!

Bij de Aldi hebben ze ook bessenjenever. Dit is precies hetzelfde als Coebergh.

Je moet geen heinekenbier kopen, het is zonde, omdat ze het latenstaan voor de helft.
Misschien heb je een zusje/broertje, die blikken wil inschenken in plastic bekertjes.
ik hb het voor mijn zus gedaan en dat was hartstikke goed gegaan, me vader had een hele bar gemaakt in de schuur en ikj schonk samen met een vriendin alles in!
Misscien een idee :slightly_smiling_face:

jahoor, gewoon naar de lidl/aldi gaan, hebben ze genoeg nep spul.
vooral meisjes drank, dus wijn en nepbreezer ed is daar ook gewoon lekker (:
ze hebben bij de lidl een tijdje van die 300ml flesjes nepbreezer in 4 smaken gehad, die had ik op mijn feestje, was handig (geen glazen) en ook leuk!
qua bier, met baron maak je de jongens niet blij, maar idd, hertog jan wordt duur en ze laten toch de helft staan, dus ga voor de middenweg; amstel

el picu is idd goed voor mixjes, veel goedkoper. maar zou geen heineken nemen, de meeste jongens vinden dat niet chill.

Ik drink eigenlijk nooit meer nep-merken maar El Picu is nog wel goed te doen, Passie ook. En ik vind Lambrusco één van de lekkerste wijnen, van de Albert Heijn, kost 1.85 voor een 0.75 lt fles.

Het smaakt net zo goed, vooral el picu is echt precies hetzelfde.

Qua hoeveelheid moet je een beetje inschatten wie wat drinkt…
Mijn vrienden drinken weinig tot geen wijn, vooral mix, en af en toe bier.

El Picu is heerlijk, en niet duur. Iedereen vindt dat wel lekker omdat er zoveel verschillende smaken zijn.

Beter koop je trouwens geen heineken…

Je hebt bier, en je hebt Grolsch.

Bavaria? haha

blehg heineken en amstel, zou voor grolsch of bavaria gaan :wink: en zoals hierboven aangegeven wordt AH pils is ook goed te drinken en goedkoper.
qua die mixdingen, gewoon el picu enzo kopen, scheelt de helft en proeft bijna hetzelfde. bij ons koopt bijna niemand die originele flessen maar altijd el picu