[b]Luistertoets 6vwo 2009 Frans/Engels!![/b]

Deze week waren weer de landelijke luistertoetsen van Frans, Engels en Duits voor 6vwo. Maar nu was ik ziek deze week bij Frans en Engels. Engels zou wel niemand meer wat van weten, maar weet iemand nog antwoorden van Frans??

Ik hoorde dat het over iets met metro ging, museum en iets met yoghurt? en mode en dat het een na laatste antwoord van videodeel l’eau moest zijn. Weet iemand nog meer antwoorden of delen van antwoorden en vragen?

Tell meeee, je helpt me echt heel erg!! Ik wil echt graag een voldoende!
xxxx

Heey ik weet niet of ik je kan helpen, maar dan zou ik je alleen kunnen helpen met Engels, want ik heb geen Frans meer :stuck_out_tongue:

Maarreem… ik geloof dat het luistergedeelte over uitvinden ging en het video gedeelte ging over geluk.
Het waren alleen vragen die je moest beantwoorden, dus geen vragen dat je woorden moest invullen in de tekst zegmaar…
Maar ik weet geen vragen daar over meer, en al helemaaaal geen antwoorden meer. Ik heb het best slecht gemaakt volgens mij :stuck_out_tongue:

Oja… haast iedereen bij mij in de 6e die ik er over heb gesproken vond het veel moeilijker dan de luistertoetsen van andere jaren. We hadden namelijk met toetsen van andere jaren geoefend…

Noujaa… ik hoop dat je er iets aan hebt :stuck_out_tongue:
En alvast veel succes!

Okee dankjewel! Ja ik hoorde ook al iets over geluk. Maar echt heel veel vinden hem veel moeilijker. Ik weet ook zeker dat ik een onvoldoende ga halen voor Engels, maarja hoop dat de normering nog omhoog gaat ofzo haha maar ik moet hem eerst nog maar eens maken;)
In ieder geval bedankt! X

Die van Engels was echt KUT.
Frans en Duits heb ik gelukkig niet meer XD

Ik had 33 of 34 van de 40 goed bij engels :grinning:.

Heb je niks aan, maar goed :stuck_out_tongue:. Succes!

Nee, geen antwoorden van Frans. Weet mn aantal fouten nog niet eens zeg :S Mag kennelijk pas donderdag ook maar iéts over bekend gemaakt worden.
(Hoop dat t goed is, want voor mn oefentoetsen had ik steeds een 9… zou t stom vinden als t nou veel lager is… ook al heb ik dat gevoel wel.)
Voor engels had ik 8 fouten :slightly_smiling_face:
T kijkdeel is best te doen bij Engels, maar de rest is zoooooo afschuwelijk SAAI!!

Normering is bekend! Ik had een 6,2 en ik ben er heeel blij mee!

Ik een 8,2! :slightly_smiling_face: