Aztec rokje H&M met rits

Ik heb een maand of twee terug dit rokje gekocht bij de H&M, maar ik weet eigenlijk niet heel veel manieren om hem te dragen. Hebben jullie misschien nog leuke ideeën waar ik zelf niet op zou komen?

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J60%2099136%2059310%2056%201349%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Een bloesje/cardigan in een van de kleuren die in het rokje voorkomen, dat zijn er voldoende toch? :’)
Verder een zwarte panty en zwarte enkellaarsjes of pumps

^ Ik vind zelf zo’n fel rokje en dan een blouse in fel geel/paars/blauw wel érg druk worden. Ik draag heb hem wel vaak met een zwarte of gebroken witte blouse, maar dan houdt het op. Maar dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik doe er soms ook een shirt overheen zodat je alleen het onderste randje ziet van het rokje of met een leren jasje. Of een leuk shirt erin met een colbert en dat kan best een kleur uit het rokje zijn, zo druk wordt het niet met een zwart colbertje erover.

zwart hempje/wit hempje met een zwarte blazer en dan een zilveren lange ketting

je kan het ook met een witte blouse overheen dragen vind ik, dat je het randje ziet en dan een panty met laarsjes?