aztec legging

Ik heb woensdag deze legging gekocht omdat ik hem echt súper tof vind!
Nu weet ik echter niet goed hoe ik hem moet combineren… Het beste is met zwart natuurlijk, maar met een langer shirtje lijk ik heel klein (ik ben 1.66m) en te kort wil ik ook niet!
Wie o wie kan helpen? haha!

oh, en sorry voor de gedraaide foto…

een zwarte of witte (creme) crop top? De broek lijkt me namelijk wel vrij hoog, evt kun je een kort zwart jasje ofzo eroverheen dragen, met korte laagjes lijk je iig langer

Strak wit hemdje met een zwarte crop top, of een roze crop top?
En dan dat het hemdje net over je billen valt.

Ik draag zulke leggings altijd met een effen high low blouseje of een lang shirt. Ik ben zelf ook 1.66m en lijk helemaal niet klein met iets langs erover. Maar je kunt natuurlijk altijd hakken dragen.

haha, die heb ik in het hemdje gekocht :slightly_smiling_face:
ik zou er:
een lang wit hemdje over dragen, en dan met een spijkerjas/blouse met sneakers
een blouseje die iets wijder valt met een kort broekje en sneakers/halve laarsjes
een simpel jurkje met sneakers/laarsjes

succes!

High low blousje!

met een lange top erover én halve laarsjes eronder maak je je benen optisch wel korter… Als ik jou was zou ik wel een lange top erover dragen (zwart of 1 vd andere kleuren in die legging) en dan zwarte sneakers wedges eronder ofzo voor een beetje lengte.

Gewoon zwart erop? Of een ander kleurtje laten terugkomen. En als je klein bent, doe er hoge (zwarte) hakken onder :slightly_smiling_face:

Wit blousje!

doe asje, asje, asjeblieft iets dat over je kont valt. geen cropped tops. asjeblieft.

zwart high-low blousje zoals hierboven gezegd wordt.

Mooie lange blouse, of in ieder geval een blouse met een lange(re) achterkant. Denk toch dat wit of zwart het mooist erbij staat.