Azijn voor highlights en verzorging van je haar

Hoi!
Ik zat op youtube filmpjes te kijken die met beauty te maken hebben, en toen zag ik iets over azijn staan. Azijn zou helpen met de verzorging van je haar, het zou je haren glanzend maken, pluis zou minder worden en je zou natuurlijke highlights krijgen!
Ik heb kort geleden dus een beetje appelazijn in mijn shampoo gedaan, gewoon een klein scheutje. Dan was je je haren met de shampoo, en na een paar keer ging mijn haar er echt gezonder uitzien en ik merk dat mijn donkerbruine haar meer koperkleurig wordt. Het helpt dus echt!
Oké, je shampoo ruikt niet meer zo heerlijk, maar mijn moeder vond juist dat mijn haar heel lekker rook, haha :grinning:

Je kunt verschillende soorten azijn gebruiken voor andere kleuren highlights!
(Maar ik kan ze niet meer vinden xD sorry.)
Ik weet er 2:
-Rode wijn azijn, voor (donker)bruine highlights.
-Appel azijn, voor rode highlights.
-Witte (wijn) azijn, voor blonde highlights/voor lichter haar
Als iemand er meer weet, reageer!

Ik weet niet of het bij iedereen werkt.

Doe je er dan veel azijn bij?

Nee, ik denk een theelepel in een halfvolle shampoofles, hehe.
Dan heel goed schudden. Een theelepel is echt al genoeg!

Ow oke, ga ik zeker eens proberen!

Azijn maakt je haar ook heel goed schoon, dus als je een keertje natuurlijk wil doen kun je je haar spoelen met azijn verdund met water ipv chemische shampoo!

Ik ben ervan overtuigd dat azijn niet goed voor 't haar is.
Mij zie je het niet gebruiken.

klinkt gaaf, maar wat voor azijn moet je dan hebben voor blonde highlights?
witte wijn azijn? :")

Ja maar het lijkt mij sterk dat ik van blond haar naar rode highlights ga… Wat voor licht blonde highlights dan?

inderdaad, wat voor blond? :slightly_smiling_face:

ik heb een keer gewoon puur azijn in mijn haar gedaan toen ingewikkeld met zilverfolie voor uitgaan een uurtje laten intrekken, daarna er uitgewassen met koud water en gewoon shampo, toen heb ik serum in gedaan, en de hele avond kreeg ik complimentjes over mn mooie glimmende haar:$ het werkt inderdaad!

lol.
Ik weet het echt niet meer, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het niet meer kan vinden. ;$

Bedankt voor de tip, ik heb donkerbruin/zwart haar dus ik denk niet dat het bij mij helpt.

Dit klinkt als het proberen waard!

ik heb bruin haar maar ik wil heel graag wat lichtere hightlights, iemand enig idee hoe ik dat dan krijg met azijn of iets anders?

GEVONDEN!
Er staat dat het met witte azijn kan…
Misschien toch wel witte wijn azijn, faalhaasje? xD

Up!

Hmm, misschien probeer ik dit wel eens.

bedankt voor de tip! ik ga het misschien eens proberen, als ik er aan denk tenminste.:’)

Haha ik wil het wel proberen maar denk altijd dat ik het dan helemaal verpest :$$

azijn kan geen kwaad hoor, heb wel eens van iemand gehoord dat ze het als shampoo gebruikte en haar haar glanst heel erg!