Aziatische webshop starten

Ik heb veel familie in Azië wonen en vanochtend kwam mijn tante met het idee een webshop te starten die dan bijvoorbeeld bb creams vanuit Azië naar ons op stuurt en we ze in Nederland door verkopen. Maar naast bb creams ook andere Aziatische merken die hier niet te koop zijn. Wat denken jullie, zou zo een webshop handig zijn? En zou jij er wat bestellen (als het natuurlijk niet te duur is), en heb je nog tips? Oh en hebben jullie ook nog leuke ideeën voor een webshopnaam? :grinning:

Dankjewel. :slightly_smiling_face:

Ja, ik zou wel zo’n soort webshop fijn vinden en er zeker wat bestellen.

Hangt er vanaf WAT voor Aziatische dingen. Ik ben zelf weg van Zuid-Koreaanse spulletjes.

Daar dacht ik nog over na, in mijn hoofd had ik dus BB cream want dat is heel geliefd. En eventueel nog andere Aziatische make-up merken die hier niet zijn. Maar het zullen voornamelijk spullen zijn die te koop zijn bij Hong kong en China. Zuid-Korea niet.

Ik denk dat je ook rekening moet houden met douanekosten? Weet niet zeker hoor.
Maar zo’n webshop is wel handig.

Ja, ik zou zeker zo iets doen! Ik zou bestellen ja, als de prijs goed is. Je kan ook bijvoorbeeld (Ik ben in HK geweest) van die cute school spulletjes en Hello Kitty spulletjes enzo! En misschien Gatsby, dat zoek ik al zolang haha.

Ja, als de prijzen niet hoog zijn.

upje.

Ik denk dat je toestemming van het merk zelf nodig hebt om ze via internet te verkopen… Toch?
Ik ben al zo lang op zoek naar goede kwaliteit lychee thee… *hint*

Voor de BBcream zou ik er wel kopen ja :slightly_smiling_face:
(mits niet te duur)

Ja leuk =) Kleding en spulletjes… Ik ben sowieso wel fan van Azie.
Maar dan zou ik graag niet de standaard dingen die ook hier verkrijgbaar zijn willen, of die typische spullen zoals een waaier ofzo. Daar heb ik totaal geen interesse in.