Aziatische talen leren

Hoi meiden,

Morgen wil ik beginnen met chinees leren en ik vroeg me af of meer mensen dit willen doen of al doen. Daarom heb ik een topic aangemaakt. je zou hier websites of de lessen die je volgt of zou willen volgen kunnen laten zien. Eigenlijk alles wat te maken heeft met Aziatische talen leren.

sorry als dit topic niet nodig is. dan mag er een slotje op.

upje

Ik heb een keuzevak op mijn hogeschool gedaan, mandarijn voor beginners. Vond het erg leuk en ga er ook mee door. (:

Geen Chinees dan maar ik heb Japans gestudeerd in Maastricht een half jaar (moest stoppen) en gebruik nu die boeken en kennis die ik daar heb opgedaan om zelfstandig te leren :slightly_smiling_face: Ik wil heel graag een keer aan de Japanese Language Profiency Test mee doen :grinning:

Leuk topic dit trouwens, zou leuk zijn als het actief kon blijven met een aantal meiden die Aziatische talen leren ^^

Dat leek mij nou ook :slightly_smiling_face:. Ik ben pas 13 en ik wil het mezelf graag aanleren. Ik heb al wel een site gevonden
Van het woordenboek: Engels - Chinees. Dus niet zoals Google translate en al die slechte vertaling sites.

Ni hao
Zaoshàng hao

Hallo
Hoe gaat het met je

Vind het eigenlijk best wel knap dat ik het al weet :p, ik heb namelijk niet een geweldig geheugen.
Eigenlijk moeten er op sommige letters ook nog een dakje, maar die zitten niet op mijn toetsenbord

Ik wilde eigenlijk de tekens gaan leren maar dat werd me allemaal te moeilijk

Mijn tante komt uit Korea, ik hoop dat ze me ooit nog eens Koreaans wil leren :slightly_smiling_face:

Ik wil graag hoog Maleis leren:)

Leuk zeg! Maleis hoor je niet vaak :slightly_smiling_face:

-

Misschien heb je hier wat aan? :slightly_smiling_face:
Dit kanaal heeft een heleboel lessen chinees erop staan, dit is les 1.

:flushed:

heel erg bedankt! ik ga het zeker gebruiken!

Ik wil heel graag Japans leren :stuck_out_tongue: