Aziatische Taal leren

Ik zag net een topic dat er iemand Chinees leert en dacht ik maak even een algemene topic erover.
Ik wil zelf Koreaans leren.

Zijn er hier nog meiden die een aziatische leren of kennen ?

Ik wil japans leren :grinning: maar niet alleen want dat lukt niet

Japans lijkt me ook echt leuk om te leren.
Maar Koreaans trekt me toch wat meer omdat ik series kijk en muziek luister die koreaans zijn

Ik wil echt eens naar Japan gaan (gedeeltelijk voor de pokémoncenters :cold_sweat: ) en ik heb even geprobeerd om het zelf te leren maar ik had geen tijd :frowning_face: weet niet waarom japan mij het meest aanspreekt

Ik wil Maleis, Japans, Koreaans en chinees leren :blush:

Ik studeer Japans en klassiek Chinees.

Ik heb een korte periode Japans geleerd en heb er nog veel boeken van, maar ben er niet meer zo bezig wil het wel weer oppakken.

Ik zou graag Japans willen leren! Als ik niet was aangenomen voor m’n studie had ik waarschijnlijk ook Japans gestudeerd, het enige was dat ik niet echt later daar werk in wilde hebben maar het wel graag die studie zou willen doen.

Ik spreek vloeiend Indonesisch en een beetje Balinees dus dat is wel genoeg haha.

-

Welke series kijk je allemaal?

Ik spreek vloeiend Vietnamees, maar wil verder niet echt een nieuwe Aziatische taal leren ofzo haha.

Ik studeer Japans aan de hogeschool. (1e jaars pas.) :slightly_smiling_face:

Offtopic maar ik vraag me echt af wat je met zon studie kan worden?

Ik spreek vloeiend Arabisch en ik hoef niet echt een andere Aziatische taal erbij te leren vind ik. Als iemand tips nodig heeft om Arabisch te leren note me maar (:

Bedrijfswereld, journalistiek, ministeries, onderwijs, …