Aziaten topic!!!

Ik heb ook een hekel aan die opmerkingen die mensen op straat maken. Ik de randstad had ik daar geen last van. Hier in Limburg doen ze dat wel. Een keer waren we met wat kenissen is de stad, en toen zei zo’n oudere man keihard “Pas op, het rode leger komt eraan! Chinezen overspoelen de stad met hun rothoofden, laat ze eerst fatsoenlijk nederlands praten!” Mijn moeder werd echt zoooooo kwaad op die man, en heeft hem helemaal in het nederlands uit lopen schelden haha. Die vent was zoooo verbaast dat hij zijn excuses bood xD
^Mijn moeder is thais en mijn vader Nederlands (:

Weetje ik vind dat er best veel Nederlanders racistisch zijn XD Dat valt me de laatste tijd nogal op :stuck_out_tongue:

weetje wat zo grappig is dat ze denken dat alle Aziaten Chinees zijn :stuck_out_tongue:

Maar wat een stomme man zeg -.-’

ik ben ook chinees xD
maar ik ben best vaak in rotterdam geweest… en daar zie ik alleen maar aziaten lopen >_> kan aan mij liggen…

haha jou moeder is echt geweldig:D dat zou ik echt nooit durven:$

Ik ben juist jaloers op aziatische mensen, ik vind ze haast altijd mooi! =
Ttrek je er maar niks van aan, die mensen weten niet beter.

Ik ben maar voor een kwart Chinees.
Bij mij zie je het niet zo. Als ik mijn haar naar achter doe (niet strak getrokken) dan schijnt mijn gezicht er lichtelijk Aziatisch uit te zien :stuck_out_tongue:.
Mijn huidskleur schijnt ook een beetje iets Aziatisch te hebben :stuck_out_tongue:

Het is sowieso zielig om mensen na te roepen om hun afkomst (generalisering ¬¬). Op de hockey is ook een meisje wat mij constant nazi noemt, omdat ik in Duitsland geboren ben en daar 9,5 jaar gewoont heb (sprak op school en thuis wel NL, eigenlijk alleen maar met sommige mensen Duits).
Je moet je niets aan trekken van dat soort mensen.
Of gewoon zoiets terug zeggen ^^;
Er was een keer zo’n Russisch joch dat mij de huid vol ging schelden omdat ik een bloed mengeling ben en loyaal ben aan Moffen en Fransozenland (eigenlijk niet zo loyaal dus).
Vervolgens ben ik hem gaan uit maken voor vuile KGB’er X’D
Toen heeft hij zijn excuses aan geboden^^.

Ik ben half nederlands & half filipijns :grinning: !
Maar je ziet gewoon me nederlandse kant , xd

Haha ik vind halfbloedjes juist zo mooii:$

Ik vond het ook best vaag dat ze TS uitschelden. In Rotterdam barst het van de Chinezen o0