Aywas?

Spelen hier mensen Aywas?
Ik ben pas begonnen en nu al verslaafd x’)

Het is een soort van combi van neopets en pokemon, alleen dan wat volwassener, zegmaar. Je moet minimaal 16 zijn en netjes engels kunnen spreken wil je toegelaten worden. De mensen daar zijn dan ook allemaal heel aardig enzo.
Er zijn heel veel soorten pets die je kan verzamelen, daarvoor moet je echt door een wereld heen browsen en tegen ze vechten enzo.

Ook kan je zelf pets breeden of ontwerpen :3

Mijn accountnaam is Vanilla :slightly_smiling_face:
Ik verzamel Melo’s en Soli’s ^^

ik ga eens kijken haha

Ik zie net dat je je hebt aangemeld, wat leuk! ^^

Ik probeer me aan te melden, maar krijg een foutmelding =\
Er staat trouwens dat de minimumleeftijd 13 is. Ben wel benieuwd xD

Gelukt, ik had mn leeftijd (MM/DD) andersom… stomme Amerikanen.

Ik vond neopets als kind altijd geweldig, en pokémon nog steeds… hahahah xd
ik zal eens kijken!

Ik wilde het proberen, maar ik kreeg
PAGE_NOTICE has been defined more than once in the template object. This is not allowed.

Dan heb je volgensmij die extra boodschap onderaan te lang gemaakt?

Nee, want ik had daar ‘Nothing to mention’ ingevuld xD

Ja dat had ik dus ook, en ik had ipv maand/datum, het andersom ingevuld. Misschien is dat het?

Waarschijnlijk wordt je dan toch niet geaccepteerd, want dat is een motivatie waarom je lid wil worden? x’)

Niet, want er staat ‘Tell us a little about you?’ dus dat is dan toch geen motivatie? En dat kunnen ze ook nooit zo snel dan beoordelen, tenzij ze beoordelen op lengte. Maar die error geeft ook aan dat er iets more than once has been defined, dus dat lijkt me ook niet dat het daar om gaat.

Je wordt niet meteen toegelaten hoor?
Ze moeten je accepteren, en dat gebeurd binnen 24 uur, omdat ze een groot team hebben die dat doen.

En dat hebben ze inderdaad veranderd, het was eerst een motivatie. Maar ik zou er toch maar wel wat zinnigs schrijven dan, gewoon kort waar je woont en wat je doet in je vrije tijd ofzo. Dan kunnen ze namelijk meteen zien of je engels goed genoeg is.

Jezus wat stom xD
Ik heb daar niks boeiends neergezet, omdat ik dat zo’n onzin vind. Krijg ik een mail dat ik gedeclined ben. Nah laat dan maar zitten, zoveel moeite hoef ik er niet voor te doen. Veeleisende nerds =\

~~~~~~~~~~~~~~~

Ze willen gewoon hun community leuk houden.
Veel petsites die dit niet doen zijn hierdoor nogal de fout in gegaan.

Er is nu een paasevent trouwens, heel leuk.
Je kan 1x in de 10 minuten eieren zoeken, en zelf items voor in eieren doneren :slightly_smiling_face: