Awkwardness

heeey iedereen,

Okeee dit is echt een super lang verhaal dus ik ga proberen het zo kort mogelijk te vertellen, zodat jullie het begrijpen. Er is een verlegen jongen die ik erg leuk vind. Ik heb hem leren kennen via vrienden van mijn moeder die een soort gitaar/ukelele lessen geven. Die lessen worden bij zijn vader gehouden en daar zit ik ook op. Ik zit al ongeveer een jaar op deze lessen. Hij is alleen om het weekend er want zijn ouders zijn gescheiden. De lessen zijn niet echt een cursus, maar meer voor de lol. Hij komt wel elke keer naar beneden om bij ons te zitten (iedereen die op de lessen zit zijn iets van 30 jaar of ouder) dus wij zijn de enige tieners daar aan tafel.
Alleen ik kan niet echt met hem flirten of praten want zijn vader zit erbij… en soms ook zijn broer… Super awkward dus… Meestal ga ik wel nog even naar zijn kamer om gedag te zeggen als de lessen voorbij zijn, maar meer dan een knuffel (waarvan mijn buik een salto maakte :hugs:) en oogcontact is het niet echt gekomen… We zijn wel al een keer samen naar een concert geweest en hebben afgesproken om samen gitaar te spelen, maar elke keer nadat we hebben afgesproken lijkt het alsof we terug bij af zijn *zucht*. Wat moet ik doen? Gewoon met hem praten terwijl zijn vader met de rest praat? Ik heb inmiddels wel zijn nummer, maar we zijn allebei erg awkward en komen niet erg ver via whapp en facebook. Weet iemand wat ik kan doen om met hem te kunnen flirten zonder dat het awkward wordt ofzo? Of überhaubt een niet awkward gesprek voeren :flushed:

XXXXXX

Je hoeft niet meteen te flirten, een praatje maken waar zijn ouders bij zijn kan best toch? :slightly_smiling_face: over zijn hobbies ofzo, of waar hij op school zit etc, wat voor studie hij eventueel doet. De standaard dingetjes.
Misschien krijgen jullie daardoor wel meer contact en kunnen jullie nog eens afspreken! Dan wordt het vanzelf wat minder awkward.