Awkward?!

Heel!

Oké, voordat ik begin met ook maar iets te vertellen, moeten jullie weten dat ik ENORM awkward ben op sociaal gebied. Ik kan hele diepe gesprekken hebben, en op andere moment niet eens hoi durfen te zeggen. Ik ben bang voor letterlijk elke keuze die ik maak, denk veel te veel na over alles waar je maar overna kunt denken, ect.

Oké, that out of the way, het probleem.

Ik heb dus vandaag mijn crush verteld dat ik hem leuk vind. Ik was echt ENORM bang, but I did it! Hij appte me dus dat hij me ook leuk vond achteraf (ik heb het face-to-face verteld), en toen hebben we heel kort gepraat.

Toen was het een tijdje stil.

Een uur of 2 later zei hij dat ik een leuke profiel foto had, en ik zei dat zijn profiel foto cute was (het was een foto van zijn kat…)

Toen hebben we heel kort gepraat over katten, en toen weer stil.

Ik weet niet wat ik nu moet zeggen. Ik voel me echt heel awkward en het voelt alsof ik het verpest op een of andere manier. Ik bedoel, serieus? Praten over katten? Hoe stom kan ik zijn?!

Ik heb nu geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand een idee van wat ik moet zeggen/doen? Ik voel me echt super awkward, maar ik vind hem echt heel leuk…

Groetjes, wanhopig persoon.

Er is toch niks mis met over katten praten? Jullie vinden katten beiden leuk → prima gespreks onderwerp. Je zou kunnen vragen of hij nog wat leuks gaat doen deze week of aankomend weekend. Of hoe zijn weekend was. Of andere gemeenschappelijke interesses. Niet te veel nadenken over of een onderwerp stom is of niet.