awkward πŸ˜‚

heee, ik vind iemand heel leuk en hij mij ook. ik weet dus van zijn vrienden dat hij me gaat vragen. we gaan binnekort afspreken ( al zovaak gedaan) maar hoe maak je een selfie met je vriendje zonder het awkward te maken hahaha :joy: want een foto met hem moet natuurlijk wel :heart_eyes_cat::joy: pleasee need help :joy: xx

En je moet perse een foto maken omdat…?
Ik ga hier niet serieus op reageren sorry.

omdat het toch leuk is als je een foto met je vriend hebt ? :slightly_smiling_face:

Ah joh. Geniet lekker van elkaar voordat de rest van het internet mee mag genieten.

En anders: gewoon spontaan doen. "Selfie tiiiiijd!’ *klik*

haha das een goede !:joy: bedankt ^^

Ja precies, maar het kwam een beetje kinderachtig over TS, vandaar dat ik zo reageer.

haha snap ik

Haha ik snap het wel hoor! Ik zou gewoon beetje op je mobiel gaan klooien en ineens op de camera drukken en inderdaad iets van β€œselfie” roepen. Beetje er een grapje van maken, dan wordt het vast niet awkward!

Je kunt ook een keer samen gaan op stap gaan. Lopen vaak wel fotografen rond.
Of ga met de trein ergens heen; ervoor of erna gezellig in een fotohokje op het station!

Of je zegt gewoon: Kom we gaan een foto maken. Niks raars of awkward aan :slightly_smiling_face:

Je hoeft toch niet meteen samen een foto te hebben? Dat kan een week of twee later ook nog wel toch?

Ik zeg altijd gewoon β€˜β€˜LACHEN!’’ en maak een foto :'D

Selfie en klaar