awkward!

heyhey,

Ik heb al een tijdje last van die vervelende pijnlijke kleine rode bultjes op mn kont, soms worden ze puistjes maar dat is zelden.
Ik vind dit erg vervelend want ik heb vaak seks met mn vriend en dan durf ik steeds minder snel mn broek uit te trekken omdat ik het schamend vind dat er van die lelijke kleine rode bultjes op mn kont zitten.
Nu heb ik op internet opgezocht wat het zou kunnen zijn, maar iedereen zegt wat anders.
Maar misschien heeft iemand hier ook last van en kan me vertellen waar het aan ligt.
Kan het liggen aan dat ik elke dag een string draag? (s’avonds vaak een onderbroek) of dat ik elke dag een skinny draag?
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

xxxxxx

wtf is awkard

Zeg je vriend dat je er last van hebt, en daardoor minder snel je broek uit durft te doen.

Mss schuurt je broek idd wat tegen je huid.
En anders bodylotion gebruiken. Of als je bodylotion gebruikt met parfum, 1tje zonder parfum gebruiken,

awkward

dat moest awkward zijn, w vergeten x

dat heb ik hem ook gezegt, alleen het blijft schamend :flushed:

Hoe reageerde hij erop?

‘dat maakt niks uit, ik hou nog steeds evenveel van je met die rare bultjes en je bent nog steeds even mooi’.

Nou dan, geen reden om je ervoor te schamen :slightly_smiling_face:

ja maar toch blijft het gewoon schamend :flushed:
en ik wil er graag vanaf komen ivm bikini dragen in de zomer…

Dan moet je even langs de huisarts? Ik kan ook niet zeggen wat het is…en wat er tegen helpt.

Je kan proberen om een tijdje een normale onderbroek te dragen? En wat verzorgende body-lotion of zo? Misschien wordt het na enkele weken wel minder of gaat het weg en anders even naar de huisarts.

Naar de dokter gaan helpt misschien?

ja ik denk dat ik dat maar is ga doen, bedankt! :wink:

Het is waarschijnlijk je broek die tegen je billen schuurt. Misschien helpt sudocrème of bepanthen

ik heb het ook, vaak een of twee ofzo maar maar toch, ik vind het ook beschamend voor mijn vriend, maar hem is het nog nooit echt opgevallen ofzo vgm, heb het hem iig niet verteld en hij heeft er nooit iets over gezegd… Ik draag ook elke dag een string en 's avonds / 's nachts onderbroekjes/boxers, ik denk dat het idd ook van het schuren van de broek kan komen of van de string ofzo… ik ga sudocreme proberen… als het werkt laat ik het wel weten, maar ik vind het echt niet iets om mee naar de dokter te gaan, tenzij je er fijn bij voelt en/of je er heel veel hebt ofzo

Ik heb daar soms ook last van maar heb er vaker talkpoeder op gedaan (of van dat babypoeder) bij mij hielp dan want het is nu bijna weg.

Ik denk dat het is wat hierboven al is gezegd: dat je broek langs je billen schuurt…

Probeer eens een tijdje om katoenen ondergoed en minder strakke broeken te dragen. Als dat helpt dan weet je wat het probleem is, dan zijn je billen gewoon geïrriteerd.