awkward situation ...

Oke ik heb jullie hulp echt nodig !!! Dit jaar hebben we nieuwe klassen (ivm pakketkeuze) en ik zit dus bij b in de klas. Een goede vriendin van mij appt met de beste vriend van b en voordat we naar school gingen heeft hij dus gezegd dat hij mij wel ziet zitten, knap enzo. Dit heb ik van meerdere personen gehoord. Nu zit ik dus bij hem in de klas en het is zo awkward. Ik ken hem eigenlijk niet en heb hem dus ook nog helemaal niet gesproken afgelopen weken. Daar zit ik een beetje mee. Nu is het zo dat ik hem opzich wel wil leren kennen enzo maar ik heb geen idee hoe … Ik vind deze situatie zo stom en awkward :frowning_face: Ik wil hem wel aanspreken maar ik vind dit awkward en ik ben echt heeeel slecht met jongens en word meteen verlegen en dan klap ik dicht en weet ik niet wat ik moet zeggen. Bij vriendinnen enzo heb ik dit totaal niet maar bij jongens wel altijd :frowning_face: B kijkt me wel vaak aan maar dan durf ik nogeneens terug te kijken of als we in een groep praten waar hij dan ook bij is durf ik hem ook niet aan te kijken. Nou is het wel dat hij ook nog niks tegen mij heeft gezegd dus ik weet ook niet… Misschien klinkt dit allemaal heel dom en overdreven ofzo maar ik ben gewoon heel verlegen bij jongens en jongens vinden mij eigenlijk nooit knap ofzo dus dit is nogal nieuw voor mij haha. Dus als iemand tips heeft ASJEBLIEFT meldt ze hier :bowing_man: :bowing_man:

Maak gewoon een keer een praatje met hem, of stuur hem een berichtje. Dan weet hij in ieder geval dat je wel contact met hem wil :slightly_smiling_face:

Vind je hem ook leuk dan? Of zou je hem leuk kunnen gaan vinden? Zo ja, lach dan gewoon een keer naar hem, als je zelf niet durft te gaan praten, of vraag op maandag hoe z’n weekend was oid. Zo nee, dat hoef je je toch ook niet echt ergens druk om te maken?

Dankjewel !!

Nou ik weet het niet precies, ik wil hem wel graag leren kennen enzo. Dankjewel voor je reactie !