Awkward Season 1

Iedereen die hier zijn hart wil luchten over het feit van het kuteind van seizoen 1: go your gang ;p

Ik zal maar beginnen:
Je moeder schrijft zo’n brief toch niet?! Ik bedoel, eerst was het Sadie, toen Tamara, daarna Matty en nu haar moeder. Ik denk niet dat je moeder zoiets zou doen. En waarom laat ze Matty in de steek? Echt superzielig! Denk dat Jake er wel overheen zou komen hoor, hij lijkt wel het lieve en onzekere jongetje. Maar volgens mij is Matty dat meer, want hij durft er niet eerlijk voor uit te komen dat hij Jenna leuk vindt. Ik bedoel, dat is toch behoorlijk onzeker?! En de reden dat hij Jenna niet had gevraagd tijdens de pauze is dat hij Jake niet wilde kwetsen, dus hij is niet gevoelloos. Zo, dat was het wel ongeveer.

Huh? WAT? Is dat seizoen nu al afgelopen :open_mouth:

jaaa omg moest bijna huilen om t eind:O

Had t eind allang gezien, nu maar wachten op seizoen 2. Ik heb zovaak moeten huilen bij die serie :’)
Nou ik vind het wel wat voor haar moeder dus t klopt wel.

Matty durfde niet in het openbaar met haar omdat hij zich voor haar schaamde. Dus ze heeft naar mijn idee een goeie keus gemaakt.

Past het niet beter in Media enzo?

Ik geloof dat de actrice die de moeder speelt heeft gezegd dat ze bij de auditie al wist dat zij de brief had geschreven. Dus ja… ik denk toch van wel. (Of dat is om ons op het verkeerde spoor te zetten :stuck_out_tongue: ) Even googlen of ik dat interview nog kan vinden.

Ik vind Awkward geweldig trouwens haha.

Wat is het einde dan dat die jongen met blond haar bij haar aan de deur staat terwijl de jongen met bruin haar binnen is?

hoelaat komt dat doordeweeks? Heb het zondag gemist

Huh, welke aflevering is de laatste dan? Ik ben bij 9, dus ik wil eigenlijk niks weten over alles daarna :’)

@fascinating Nee, ik heb het gekeken op http://tubeplus.me/player…%26_I_Am_Jenna_Hamilton_/

@blackholesun Nope. Dat is niet het einde, dat is in episode 10 volgens mij.
Er komen nog 2 episodes na. ^^

@Indefenitely Haha sorry daarvoor dan. Je kan het trouwens vooruit kijken op de bovenste link als je dat graag wilt (zonder ondertiteling, maar het is echt goed te volgen vind ik)

@fascinating: ik weet het niet uit mijn hoofd, maar volgens mij iedere dag wel?

ja ik vind het einde ook kut :<<
ik wil echt weten wat die moeder er van gaat zeggen…
grr seizoen 2 moet snel komen

Komt in 2012 volgens mij!:slight_smile: Januari ofzo ?

begin 2012 ja, maar is hier niet al een topic over in media film & muziek?

ik vond matthy eerst niet echt leuk, maar nu eigenlijk wel !:stuck_out_tongue: zo schattige stem heeft die hahaha

Er is een algemeen “Awkward” topic, dus dit topic is lichtelijk overbodig. :wink: