Awkward moments topic

(Volgens mij is hier nog geen topic over, anders mag hij weg)

Een topic voor al je ‘Awkward Moments’, pijnlijke of ongemakkelijke momenten!

Iets wat je zelf hebt meegemaakt, iets wat je ergens hebt gelezen of gezien of gehoord, het mag allemaal!

Een awkward iets van een kennis:
We waren op een condoleance, wat zegt hij: gefeliciteerd i.p.v. gecondoleerd…
Ja dat vind ik awkward xD Gelukkig waren die mensen erg nuchter en die meid riep: Yo pa! Nummer 4 die zich verspreekt! Haha

Ik had laatst dat ik op de school viel van een jongeman in de trein, dat was heel erg akward !!

ik viel op school midden in de aula… akwaardd :confused:

Ik haal heel vaak dingen door elkaar in een zin en dan kijkt iedereen zo: :flushed:

Zoals laatst: ‘‘Jeetje Mimi (hondje), piep je nou ook al als de oven blaft?’’

En ik heb tussen de schuifdeuren op mijn middelbare school vastgezeten. En ben op diezelfde school van de trap die naar de kantine leidde gelazerd…

Ik ben (toen het sneeuwde en er overal in gang zo smeltende sneeuw lag van schoenen en zo) van de trap gevallen in de middelbare school (ik was zeventien) met hakken van 12 centimeter. Een jongen uit mijn klas heeft me naar het secretariaat moeten dragen

Ik was vorig jaar met een vriendin gaan schaatsen in Nijmegen. We gingen met de trein, en het was zó glad. Op de terug weg ging ik op mijn smoel in de trein. Naast dat het druk was viel ik op de manier dat ik zat in een doggy standje (maar dan mijn bips nog verder omhoog) oooopsie.

Ik was tegen de deur van de oven gelopen met mijn hoofd. :flushed: tja…

In de eerste had ik een wiskundeleraar (die ik toen echt heel knap vond) en tijdens brugklaskamp was ik helemaal met m’n aan 't praten en toen zei ik op gegeven moment; ‘in welke klas zit je?’ Zegt ie: ‘ik ben je leraar.’ Hij was pas 21 of zo en had echt een babyface.
En nog erger ik zei toen later die dag tegen een paar vriendinnen; ‘Hij is zo lekker’ en toen stond ie achter me en hij werd helemaal rood en rende weg.
En dat gebeurde een maand later weer.
En drie weken later weer.
Echt, ik weet niet wat ik heb met hem, maar elke keer als ik ook maar iets over hem zeg staat ie achter me.

Ik was vorig jaar aan het begin best wel een stalkertje van zo’n debiel lekkere jongen op mijn school met nog twee vriendinnen en op gegeven moment zeg ik zo; ‘hij heet Arno toch?’ dus ik heel stoer langs lopen: ‘Hé Arno,’ hij staarde me aan en toen zei de jongen naast 'm: ‘ik ben Arno,’ en toen wilde ik net iets zeggen en toen gleed ik uit. Echt keihard op m’n bek. Auch.

Hahaha sorry maar hier moest ik best wel om lachen. Hoe krijg je dat voor elkaar trouwens?

“Hé, eindelijk zie ik eens een meisje!”
…zei ik tegen een jongen met lange haren op de kennismakingsdag van de middelbare. What a great way to start your new life.

Onze oven/magnetron zit boven de koelkast, ongeveer op 1.60m hoogte, loop je makkelijk tegenaan hoor :flushed: Terwijl ik op me tenen moet staan als ik er goed in wil kijken.

Mijn vriend wilde iets proberen op de dansvloer wat we eigenlijk niet goed konden. Daarbij moest ik me dus totaal ‘overgeven’ (en dat vind ik toch al zo eng)… Dus hing ik daar helemaal tegen hem aan, stond op 1 been en mijn andere eromheen geslagen… Lukt het niet wat ie wilde doen. Hij dacht dat ik dat doorhad. Doet ie een stap opzij… Ik val keihard op de grond. Die paar ogen die nog niet op ons waren gericht waren, waren het alsnog dankzij de harde smak die ik maakte. En alsof ik niet genoeg voor schut stond, bleef ik van schrik liggen! :dry:

Ik wilde op dat moment echt in een gat in de grond verdwijnen ofzo…

Oh wat me te binnen schoot!

Ik had vorig jaar een sollicitatie gesprek. Ik net gekleed en braaf heen. Was ik een dag te vroeg…

haha leuk dit :grinning:

Gisteren nog. Zat in de stamkroeg van mijn vriend en komt een college hoor: ben jij ** zijn vriendinnetje? Beetje awkard aangezien we het nog niet officieel hebben gemaakt aan de ‘buitenwereld’.

Niet van mijzelf maar vorige winter op reis gezien. Waren in het noorden van Noorwegen aan dogsledding gaan doen. Dan zijn er dus een heleboel honden die je slee verder trekken en in de tegenovergestelde richting zagen we een heleboel van die honden lopen, met slee maar zonder passagiers. En achteraan de slee hing/lag een mevrouw die er was afgevallen en niet beter had gevonden dan zich blijven vast te houden aan de achterkant van de slee. Is echt enorm ver met haar gezicht in de sneeuw verder gesleurd geweest. Dat zicht was hilarisch.

Ohja en ikzelf heb altijd van die domme dingen voor, zoals in een drukke straat de kofferbak opendoen en er ondertussen mijn hoofd keihard aan stoten.

Hahahahaha oke sorry, ik lach echt hardop hierom :’’)

dat ik net een hertje ofso had gekocht met houten pootjes, maar die pootjes kon je er dus blijkbaar uithalen waardoor ze een beetje los zaten. dus ik 4 x al die poten van de grond rapen in die drukke winkel en iedereen zit je aan te kijken FIJN :cold_sweat:

dit lijkt volgens mij wel veel op het ‘fail moment’ topic…

ik gooide een papiertje naar een vriendin, maar ze ving hem niet.
het propje viel in het groepje naast ons, kijkt zo’n jongen heel sloom op, en geeft heel langzaam dat propje weer aan mij terug.
hij keek alsof hij niet snapte waarom ik met propjes naar hem gooide…

op het moment was het vele malen awkwarder dan dat het hier lijkt