Awkward momenten op school

Struikelen over schoenveters, doorlekken, op de wc zitten en gesprekken tussen 2 mensen horen die je eigenlijk liever niet had gehoord, iets over een docent zeggen en dan blijkt hij/zij achter je te lopen, dat soort dingen.

Oh dit vind ik een leuk topic

Verder ben ik de meeste awkward momenten alweer vergeten (gelukkig)

Mijn hele leven is een reeks van awkward momenten.

ik ben het toppunt van awkward. dus ik had en heb er zo veel :'D

Ik heb een keer midden in de pauze een beker met optimel ofzo laten vallen, moest ik dat opruimen van de concierge :’)

Wow haha ik denk niet dat er veel dingen zijn die erger zijn dan dit.

Ja dat heb ik ook! 21 mensen, 9 meisjes, ik blijf zowat bijna altijd als enige over…

ahha omg dat is echt zielig :sob::muscle:

Ben ik de enige die nooit doorlekt…

Maar goed, awkward was wel toen ik op de wc zat en opeens de deur open ging omdat ik hem niet op slot had gedaan. Achja, kan gebeuren.

wauw ik zou echt naar een ander continent verhuizen dan :stuck_out_tongue:

Zo te horen ben ik een van de weinigen die nog nooit is doorgelekt en niemand kent die dat heeft meegemaakt haha? :’)

Verder dit ja:

ja, op de baisschool in groep 6 hadden we eens een invaller, deed ze een namenrondje, zei ik een naam van een jongen. dat was best wel heel erg awkward.

(mijn leven is een reeks van awkward momenten maar oké)

• Ik knalde tegen zo’n opklapdeur en toen viel ik naar achter. Recht tegen mijn mentor die net een kop hete koffie vast had waardoor dat over mij kwam.
    -Toen we boeken moesten halen struikelde ik op de trap en toen viel ik. Het regende boeken op zowat mijn halve klas…
    -Ik was dus ongesteld geworden tijdens gym en had een wit shortje aan. Zegt de docent: ‘‘Je bent doorgelekt’’.
    -Ik had me verslapen en had die nacht in mijn spijkerbroek geslapen. Kom ik op mijn pantoffels de school binnen.
    Dit zijn de meest genante. Dit soort dingen gebeuren mij bijna dagelijks

Ben jij mij? :’) Dit zijn echt dingen die mij zo hadden kunnen overkomen, ben zo extreem onhandig.
Keertje vlak voor school op de fiets, Engels docent achter me. Glijdt mn fiets weg, ik vlieg vrolijk door, vol met mn hoofd de bosjes in. Kon vervolgens tijdens Engels nog steeds de takjes uit mn haar plukken :’)

Weet nog wel dat een docente mij een keer achterna rende de wc in (vraag me niet waarom in godsnaam) en ze de deur openrukte voor ik 'm op slot kon doen… Ja die was vrij awkward…

OMGOD! Ik had een keer dat mijn fransdocent me niet zag toen ik liep op krukken. Parkeerde die uit, knalt die zo tegen mij. Zegt die dat ik niet zo onopvallend moet zijn!

Dit gebeurd mij dagelijks. Ik ben zo onhandig dat mijn gymdocent me kneusje noemt

Hahaha wat een idioot!

Ik had afgelopen week een sollicitatie als stewardess. Werd ‘s ochtends wakker met een enorme muggenbult op mn wang, knalrood alles. Vervolgens kwam ik erachter dat ik 3 blauwe plekken op mn benen heb (geen flauw idee waarvan, zal wel ergens tegenaan gelopen zijn) en haalde ik mijn duim open met mijn eigen nagel. Hoe? Geen idee…
Later die dag weer mijn fiets halen bij de fietsenstalling, laat ik mijn jasje vallen. Jasje oprapen en fiets van het slot halen. Kom ik iets omhoog met mn hoofd, keihard tegen de fietsenhouder erboven aan, enorme blauwe plek op mn achterhoofd en toen ik weer naar mn fiets keek bleek dat ik mn jasje nog een keer had laten vallen :’)

Ehm ik was een keer aan het praten tijdens het lopen in de gang (ik praat met uitbundige handgebaren) en toen kwam mijn hand op de boob van een lerares waar ik een hekel aan had… en ik had het pas na 10 seconden door ofzo :’)