Awkward momenten op school

Wat zijn jullie awkward momenten op school? Ik zal er een van mij vertellen. We deden slagbal en en moest rennen, maar ik werd afgetikt door een jongen, op mn tiet… Iedereen lachen enzo (vooral de jongens)

Als je met elf mensen in een klas zit en je groepjes van twee moet maken :hammer:

Al mijn schoolmomenten zijn awkward

Ik was zwaar treurig en down, want ik zat tussen twee vriendinnengroepjes in of zoiets anders kinderachtigs en toen ging ik zitten janken op de plee en toen duwde mn rug tegen de doortrekknop en toen werd heel mn asser nat, want hij spoelde heel hard en hoog door en toen werd ik nog sipper.

Maar dat was niet echt awkward, maar wel 1 van mn leuke middelbare schoolmomentjes

Oh en ik had gespijbeld en geen legitieme reden en het was al de zoveelste keer, dus de leraar was lichtelijk furieus en toen heb ik gezegd dat ik doorgelekt was en ik daarom naar huis moest om mn broek te wisselen, want ik was wanhopig. Aangezien mn klas daar bij was, was dit vrij awkward wel

nu ik er over nadenk, kan ik hier boekwerken neerdroppen jeej

Wanneer je iets (grappigs) over een leraar zegt en hij staat achter je…

Met drama stonden we in de kring en vroeg de docente of iemand een leuk spel wist, iedereen ging spellen roepen en een vriendin naast me ook waarop ik zie; ‘Dat is een kut spel’. En de docente hoorde dat en vroeg wat ik zei en uiteindelijk ging ze een spel doen ‘blokking’. (Dan in 2tallen en dan zei de één: ‘Let’s go dancing’ Andere:‘let’s do’. En dan moest je dat doen. En nog zo’n ronde dat je telkens zei ‘let’s not.’ Allemaal dankzij mij. Al meer dan een jaar geleden, maar denk er nogsteeds telkens aan als we drama van haar hebben. :’ )

Ik heb ook weleens als smoes gebruikt dat ik ongesteld was geworden. Vond het meer vermakelijk hoe de docent erop reageerde, dan dat ik me awkward voelde, haha!

Dat ik met gym met unihockey mijn crush twee tanden uit zijn mond sloeg…

:astonished: Oops. Niets geworden zeker?

Mijn meest awkward moment was wanneer ik bij mn crush op schoot zat en hij had een beige korte broek aan. Toen ik opstond had hij een rode vlek op zn broek. Ik was ongesteld geworden. Is ook niets meer geworden.

Een of ander dickhead bekende voor de hele klas dat hij me leuk vond en ik ben zo iemand die altijd op de achtergrond blijft en vond dat dus wel redelijk awkward :’)

de leraar stuurde me eruit, dus ik liep de trap af naar beneden maar toen viel ik van de trap, en mn crush stond beneden en hij keek :flushed:

Mijn hele schooltijd was awkward.

Ja.
Dit is inderdaad wel
een
beetje
awkward haha.

Toen ik mijn nieuwe jeans droeg en ik me super awesome voelde want het was echt een toffe broek.En opeens gilt er een meisje : OH MY GOD JE BENT DOORGELEKT !!!
Oke,bedankt voor het melden,dat ik ben doorgelekt.
Aan de hele school.

• Ik zat een keer klem tussen de schuifdeur
  • Struikelde altijd over dezelfde stoeptegel
  • Ben van de trap afgevallen en zo’n beetje de kantine ‘ingevlogen’
  • Meerdere keren tegen een paal opgelopen in het gebouw

Enzovoort

Oh en een keer bij gym,ik en mijn vriendinnen van toen hadden echt de pest aan gym.
En we kwamen ook altijd te laat.
Op een gegeven moment kregen we nog één waarschuwing,als we nog een keer te laat zouden komen zou de deur van het lokaal op slot gaan moesten we na school meedoen met een hogere klas,2 uur lang.
No thanks.
Dus wij wouden de les daarop het lokaal in lopen,was het lokaal op slot.
Wij helemaal hysterisch want we wouden echt niet meedoen met die andere klas.
Dus wij hebben een hele tijd daar gestaan,horen we opeens bij de deur aan de overkant allemaal mensen uit onze klas.
Stonden we voor de verkeerde deur.
Oeps.