Avro Sophia Kinderziekenhuis

Heee.
Net zaten we te eten en opeens ging de telefooon, mijn longarts. Mijn vader en ik zaten elkaar al aan te kijken want op dit tijdstip was dit een beetje raar. De avro had dus aan haar gevraagd of ze nog een patientje hadden die het leuk zou vinden om gefilmd te worden in het ziekenhuis.
Nja ik vond het wel leuk om te doen zei ik, dus ik word nu gefilmt als ik bij de dokter ben, als ik een longfunctie test heb en als ik medicatie ingespoten krijg! Ben best nerveus haha! Woensdag word ik gefilmt en dan zal ik gelijk vragen wanneer het word uitgezonden! =D

ooh wat cool!! dat wil ik zien

Leuk!

Haha, dan ga ik kijken, leuk voor je zeg! :slightly_smiling_face:

Ik wist trouwens niet dat dat allemaal opgezet spel was. xD

Nouja, opgezet spel… t zijn wel echte patienten :stuck_out_tongue: En t lijkt me wel logisch dat ze niet er zo even met de camera bij komen staan.

Wat heb je eigenlijk? (Of moeten we daarvoor maar gewoon kijken :stuck_out_tongue:)

Dat is toch best leuk!
Heb ook die onderzoeken gehad die jij krijgt, die zijn niet zo heel spannend, maar natuurlijk wel als er een camera bij is haha.

oh leuk! -nouja niet dat jij iets hebt, maar ik hou van ziekenhuisprogramma’s-

succes! & laat weten wanneer het komt dan kijk ik :grinning:

Nou, ik dacht ze zijn daar gewoon in het ziekenhuis en vragen van te voren toestemming. Maar er wordt dus dagen van te voren gebeld. :stuck_out_tongue:
Dat bedoelde ik.

spannend!