Avril Lavinge

ik vind dat ze een supermooi gezichtje heeft! Echt perfect…

Up!

Wat vinden jullie eigenlijk van haar nieuwe single ‘Here’s to Never Growing Up?’

Up!

dat nieuwe liedje is echt leuk :slightly_smiling_face:

Ik vind haar echt geweldig! Ik luister Smile echt non-stop, daar word ik zo vrolijk van! En Here’s to Never Growing Up vind ik ook echt super leuk! <3

Love her!!

Maar het is Lavigne ipv Lavinge…

:wink:

Yesssss. Ik hield echt van haar ‘rebelse’ albums haha. Bij when you’re gone moet ik nog steeds huilen.

Ik huil ook iedere keer bij When You’re Gone :’(

I Love Her Style ;o

Ik vind haar wel tof :slightly_smiling_face:
Heb Goodbye Lullaby op cd, omdat ik die een keer gewonnen heb haha :slightly_smiling_face:

here’s to never growing up!
ik ben echt al jaren fan van avril :upside_down_face:
vind haar echt super, en de teksten van haar songs spreken me heel erg aan
als ik down ben of me juist heel vrolijk voel is er altijd een liedje van haar die me precies in die stemming brengt!

Groot fan meld zich! :slightly_smiling_face: Ik ben fan sinds ongeveer het begin denk :slightly_smiling_face: Al een lange poos.
Haar nieuwe nummers vind ik wel gaan eigenlijk, de eerste 2 albums blijven mijn favoriet.

Ik vind Rock 'n roll echt heel leuk, de rest is wel goed en oke.

maar omdat mijn zusje fanatiek fan is hoor ik het de hele dag.

Vroegerrrrrr in het begin dat ze op kwam was ik echt helemaal fan van haar.
Tot mega posters in mijn slaapkamer en keihard met de muziek mee zingen.
Ze was echt een voorbeeld voor mij.

En toen verdween ze van de aardbodem en jaren later hoorde ik een leuk liedje op de radio, checkte wie het was, heuj someone is still alive! En ze heeft nog wel leuke liedjes hoor!

Ik ben best wel teleurgesteld. Het album heb ik nog niet echt geluisterd. Let Me Go vind ik een heel mooi nummer! Echt zo als ze vroeger was enzo. En dan heb ik Hello Kitty gehoord. Tenminste 5 seconde ofzo, ik kon gewoon niet verder.
Nee ik weet het niet, binnenkort zal ik het ff helemaal gaan luisteren. Maar mijn eerste indruk was: Jammer, heel jammer. :frowning_face:

Same here… Ik vind het echt heel jammer want ik luisterde vroeger altijd naar haar.

Avril Lavigne is mijn girl crush :sex:

ik ben de laatste tijd helemaal in de avril lavigne stemming :bowing_man:

Ik moet zeggen dat ik hello kitty op zich wel een heel lekker nummer vind (catchy!), vind alleen dat japans erdoorheen ZO stom! Dat verpest voor mij nogal het nummer :frowning_face:

Avril was echt mijn jeugdidool! Haar nieuwe nummer met de zanger van Nickelback is ook heel mooi!