Avril Lavigne 13 sept HMH Black Star Tour

Ik wil er naar toe gaan!

ik ga ook!

OMG NOG MAAR 13 DAGEN :grinning: :grinning: :grinning:

Ik was fan van haar maar vind haar 3x niks (’: (houuu wel van haar luchtje Black Star)
Oh en voor de mensen die wel gaan:
Have fun :slightly_smiling_face: ^^

IK GA!

Ze zingt live zooooo mooi!
Vond de prijs van de kaarten trouwens reuze meevallen?..

Ja valt best mee, ik bedoel, lady gaga ofzo was rond de 100 euro. xd
ik ga ook. :>

[b]omfgg.
ik wou ook zo graag gaan, had al hele ideeën met vriendinnen hoe we zouden gaan enzo, wat we aan gingen doen.
en toen hoorde ik het vreselijke nieuws…

IKBEN PRECIES DIE WEEK OP KAMP.
FUUUUU. :’([/b]

Wow, nog maar een paar dagen! In het voorprogramma staat trouwens Make Believe, een Nederlandse band met Engelstalige muziek :slightly_smiling_face:

Ik mag niet. zo jammer , wanneer ze weer komt ga ik wel!

Haha dat FUUU gedeelte is awesomexD

Ik mag ook nietxD

Ohmygod,nog maar 3 dagen.
I’M SO EXCITED. :grinning: :grinning:

Ik ga niet, ben toch geen fan van dr hih. :]

Ik ga wel! :grinning:
En het is dinsdag al!!
I CAN’T WAIT!<33

Ik ben al een keer geweest, en ik vond haar niet zo heel goed. Ik vind haar ook achteruit gegaan met haar muziek.

Ik ga met 3 vrienden. Ik vind eigenlijk alleen haar eerste twee albums leuk, maar een concerten zijn sowieso wel gezellig. :slightly_smiling_face:

VANAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOONDDDD :grinning: AWESUMMMM.

precies dat ja ^^ ik blijf een soort trouwe fan maar ja haar laatste albums zijn idd anders maar als goed is kun je er in vrede '‘naast/omheen’ kijken ^^
en jup : vanavond :{D

V A N A V O N D. veel plezier voordegene die wel gaan want ik mag niet maar jullie zien me de volgende tour dus ff WEL!

Thanksss : D ^

ik ga over een uurtje heen (:

Toch een soort 'jeugdsentiment’hahahaaha luisterde het al sinds ze begon en nu eindelijk der eens live zien (: Hoop dat ze veel oude nummers doet.