Avondje uit

Hee,

Ik en mijn vriend gaan standaard iedere maand op de dag dat we zoveel maanden samen zijn wat leuks doen (ook vaak tussendoor), maar we hebben al zoveel leuke dingen gedaan dat ik niks meer kan verzinnen.

Lijstje van wat we hebben gedaan (althans wat zo snel in me opkomt):

• bowlen
  • bios (meerdere malen)
  • walibi
  • efteling
  • glowgolf
  • poolcafe
  • schaatsen
  • uit eten
  • escape room

Heeft er iemand ideeën? Liefst iets in de buurt van Breda (we hebben een auto beschikbaar), goedkoop & in de avond (dus na ongeveer 7 uur)

• Lasergame
  • Een plek met allemaal trampolines aan elkaar vast, als jullie die in de buurt hebben. Bij ons heet het Superjump
  • Boottocht
  • Workshop
  • Dansles volgen / naar thema disco gaan
  • Roller skate disco
  • Voorstelling, zoals musical of komedie

Ik doe zelf aan toneel en heb dit weekend uitvoeringen, en daar komt hij ook al naar kijken! Trampoline plek bij ons in de buurt is helaas tot 18.00 u open. Verder echt toffe ideeën, ik ga even kijken wat er bij ons in de buurt is. Heel erg bedankt!

Wij zijn een keer naar een klimpark geweest, was ook erg leuk!

Ah tof idee! Alleen zit dit helaas niet zo dicht in de buurt van mijn huis :frowning_face:

Karten? :slightly_smiling_face:

Dat is wel echt tof, ga k zeker voorstellen! Andere tips zijn ook zeker nog welkom :slightly_smiling_face:

Poolen! Mijn vriend en ik vinden het ontzettend leuk om samen of met vrienden een uurtje te gaan poolen met een drankje erbij.
Naar het bos of strand is ook leuk!

Bos of strand kun je helaas niet savonds doen (je weet maar nooit wat je tegen komt). Poolen hebben we ook al is gedaan met vrienden en was inderdaad echt heel tof, bedankt voor de tip!

Je kan trouwens ook altijd een keer op socialdeal en groupon kijken. Daar kopen wij heel vaak bonnetjes. Het is goedkoop en er staan altijd wel interessante dingen tussen.

Zijn dat sites? En hoe werkt dat dan ongeveer?

Ja het zijn beide sites ( volgens mij zijn er ook apps van ). Even een voorbeeldje: https://www.groupon.nl/deals/alexandros-de-bilt-1 Deze hebben mijn moeder en ik al vaker gekocht en eten we redelijk vaak met groupon. Restaurants en bedrijven etc. maken dan een deal met groupon of socialdeal waarbij groupon en socialdeal een gedeelte van de winst krijgen. Restaurants doen dit vaak om meer publiciteit en dus meer bezoekers te krijgen. Het zijn goede eerlijke sites, maar je moet wel goed de voorwaarden lezen. Soms kan je bijvoorbeeld niet op bepaalde dagen of tijden komen. En je moet altijd opletten hoe lang de bonnen houdbaar zijn, meestal is dit een paar maanden, soms langer.
Meestal moet je van te voren reserveren, dit doe je of via de site of via de telefoon. Dat staat dan in de voorwaarden. Ik ben al vaak ziek geweest en meestal konden we het toen heel makkelijk verplaatsen door te bellen met bijv. het restaurant, maar dat ligt natuurlijk aan waar je van plan was naartoe te gaan.
Dit is een voorbeeld van een social deal die we wel eens hebben gekocht: Café Onder de Linde, 2-gangenlunch + drankje bij Onder de Linde: bespaar 38% in Amersfoort via Social Deal
Heel leuk dus :slightly_smiling_face: Wij hebben nooit zo’n zin om meer dan 10 euro voor een hoofdgang te betalen namelijk en op deze manier hebben we meestal voor 14-18 euro per persoon een 3-gangenmenu of gaan we lunchen voor een paar euro.

Ah dat is echt heel handig, ik ga zeker kijken of er iets tussen zit!

Upje :slightly_smiling_face:

Upje :cold_sweat:

Upje! Het is vanavond en mijn vriend wilt graag iets doen wat we nog niet gedaan hebben :cold_sweat:

No offense hoor maar waarom is het zo belangrijk dat je iets doet wat je nog niet gedaan hebt? Op een gegeven moment heb je alles toch wel gehad? :cold_sweat:

We vinden het gewoon leuk om nieuwe dingen uit te proberen, omdat we deze dingen al vaker hebben gedaan :flushed: Alleen het vinden van iets nieuws is lastig

Upjee :upside_down_face:

Upjee [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]