Avondje in het zwembad..

Hey Meiden… Ik heb echt een rot gevoel…
Sinds het begin van het schooljaar heb ik een nieuwe klas en ben ik stapel op een jongen… Bij het begin keken we steeds naar elkaar. Nu zijn we bijna elke dag samen, zoals de dag vandaag… Sportdag was super gezellig… We zaten met de boys op het gras… We gooide water over elkaar heen als grap…

Alles was heel gezellig… Direct na school gingen we naar het zwembad met mijn vriendin’s verjaarsdag feest… 2 jongens uit de klas en met mij erbij 3 meisjes uit de klas. Ook was er een heel leuk meisje… Een vriendin die vroeger bij mijn vrienden in de klas zat…

Het was heel gezellig… Maar dat meisje die niet bij mij in de klas zat knuffelde die jongen die ik leuk vindt steeds… Ze zaten de hele tijd in een hoekje van het zwembad heel dicht bij elkaar… Opeens kreeg ik heel erg buikpijn toen het meisje mijn kant op kwam

Ik en het meisje zijn wel goed bevriend! Ze is echt heel aardig

Naja ze kwam mijn kant op en vroeg: ‘‘Ben jij op hem? ‘’ toen zei ik: ‘‘Ja’’ toen zei ze: ‘‘Nu ga ik wat heel lulligs zeggen… sorry.’’ Ik zei toen ‘’ Nee ik wil het niet weten oke?’’ ik ging op de kant van het zwembad zitten en keek voor me… De jongen en het meisje zaten de hele tijd tegen over elkaar te praten…

Ik riep het meisje naar me toe en zei: ‘‘Wat zei die nou, ik wil het toch wel weten!’’ ‘‘Nou, hij is niet op jou verlieft.’’… Mijn leven zakte even in… Want ja… Kijk nou wat we hadden opgebouwt…

Hij zei later dat het een grapje was… Maar de rest van de avond zat hij alleen maar met het meisje te knuffelen… Dus ik dacht even YOLO!! en ben met iemand anders gaan zwemmen…

Toen het meisje zei dat ik hem leuk vondt en door ging vertellen wat ik allemaal zei was de jongen opeens heel stil… Als ik hem nu zou knuffelen zou hij me niet wegduwen als altijd… Wow… :wink:

Maar ik ging wel met een rot gevoel naar huis… Het is nooit leuk om erachter te komen dat iemand je niet leuk vindt op die manier… Maar misschien ook wel… Ik ben die onduidelijkheid ook wel een beetje zat… Zitten we toch nog onderaan in de Friend-zone… Of Juist meer bij de Love-zone? :bored:

Ik voel me vervelend… en heb steeds kippenvel als ik eraan denk. :bored:

Ja hij ziet niet meer in je als een goede vriendin zo te zien. En dara kan je verder weinig aandoen.
Lekker focussen op andere dingen en e.v.t. contact minderen

Maar dan is het raar dat hij complimentjes geeft, naar me glimlacht… enz. Alsof we een verlieft stel zijn…

Op die middag vroeg een meisje : ‘‘Hebben jullie verkering?’’
Hij reageerde zo:’’ Ja’’

en dat is eigelijk niet eens zo…

Je zegt, “kijk nou wat we hebben opgebouwd”.

Hebben jullie weleens buiten school afgesproken, of geappt/gebeld?
En hoe oud zijn jullie?

We hebben vaak geappt… Wellis afgesproken… Gebeld… Jup…
We zijn alletwee boven de 13+

Ok, hebben jullie hiervoor al weleens een relatie gehad met iemand anders? Zo niet, dan kan het nog gewoon een beetje spannend zijn. Hoe dan ook. Praat er met hem over als je duidelijkheid wil.

Praat er over inderdaad.

Als ik dit soort topics lees dan zou ik soms willen dat ik zo jong was en verkering nog simpel was, hehe.

Wij alletwee wel is… Als ik met hem praat over dit ben ik bang dat onze relatie ongemakkelijk wordt

Je weet het nooit zeker als je het via via hoort, misschien vond dat meisje hem ook leuk en verzon ze daarom een smoes om jou bij hem weg te houden. Dat zou wel heel kinderachtig zijn trouwens…

Maar ik zou het er gewoon met hem over hebben.

:bowing_man:

Ik liet me avond niet verpesten hoor… Dus heb me normale vriend op zijn wangen gekust waardoor de jongen opeens heel jarloers werdt; Dus ja… Alles is heel onduidelijk enzo…

Het meisje met wie de jongen steeds rondliep is al op iemand anders… en dat weet hij denk ik ook

Geloof me, sommige jongens vinden het helemaal geweldig om van verschillende meisjes aandacht te krijgen. Ze doen bij jou heel klef, maar doen ook gewoon bij andere meiden heel klef. Ik weet niet zeker of het zo’n soort jongen is, maar daar lijkt het wel op. En dan is het heel lastig om te weten of hij je echt ‘leuk’ vindt of dat hij jou meer als een speeltje ziet.

Succes ermee!

Ik erger me dus echt kapot aan de slechte spelling :’).
Verder zou ik het hem eens persoonlijk vragen want ik vertrouw het nooit zo als het via via gaat.

werdt, vondt
heb je niet geleerd dat verleden tijd met dt gewoon niet kan. Ik kan me hier zo erg aaan ergeren

Ja idd, precies wat ik dacht.

dus ik dacht even yolo

Nhaaa ik niet hoor :blush: zelfs deze relaties vind ik ingewikkeld
Ben ik toch liever met mijn vriend, maja ik ben pas net happy in love haha. misschien dat de irritaties enz nog komen :flushed:

Aaaaah wat schattig het lijkt een beetje zo basisschool-achtig

Oké sorry dat was niet lullig bedoeld

dit doet mij denken aan mijn groep 8 verkering :upside_down_face: