Hey Meiden… Ik heb echt een rot gevoel…
Sinds het begin van het schooljaar heb ik een nieuwe klas en ben ik stapel op een jongen… Bij het begin keken we steeds naar elkaar. Nu zijn we bijna elke dag samen, zoals de dag vandaag… Sportdag was super gezellig… We zaten met de boys op het gras… We gooide water over elkaar heen als grap…
Alles was heel gezellig… Direct na school gingen we naar het zwembad met mijn vriendin’s verjaarsdag feest… 2 jongens uit de klas en met mij erbij 3 meisjes uit de klas. Ook was er een heel leuk meisje… Een vriendin die vroeger bij mijn vrienden in de klas zat…
Het was heel gezellig… Maar dat meisje die niet bij mij in de klas zat knuffelde die jongen die ik leuk vindt steeds… Ze zaten de hele tijd in een hoekje van het zwembad heel dicht bij elkaar… Opeens kreeg ik heel erg buikpijn toen het meisje mijn kant op kwam
Ik en het meisje zijn wel goed bevriend! Ze is echt heel aardig
Naja ze kwam mijn kant op en vroeg: ‘‘Ben jij op hem? ‘’ toen zei ik: ‘‘Ja’’ toen zei ze: ‘‘Nu ga ik wat heel lulligs zeggen… sorry.’’ Ik zei toen ‘’ Nee ik wil het niet weten oke?’’ ik ging op de kant van het zwembad zitten en keek voor me… De jongen en het meisje zaten de hele tijd tegen over elkaar te praten…
Ik riep het meisje naar me toe en zei: ‘‘Wat zei die nou, ik wil het toch wel weten!’’ ‘‘Nou, hij is niet op jou verlieft.’’… Mijn leven zakte even in… Want ja… Kijk nou wat we hadden opgebouwt…
Hij zei later dat het een grapje was… Maar de rest van de avond zat hij alleen maar met het meisje te knuffelen… Dus ik dacht even YOLO!! en ben met iemand anders gaan zwemmen…
Toen het meisje zei dat ik hem leuk vondt en door ging vertellen wat ik allemaal zei was de jongen opeens heel stil… Als ik hem nu zou knuffelen zou hij me niet wegduwen als altijd… Wow…
Maar ik ging wel met een rot gevoel naar huis… Het is nooit leuk om erachter te komen dat iemand je niet leuk vindt op die manier… Maar misschien ook wel… Ik ben die onduidelijkheid ook wel een beetje zat… Zitten we toch nog onderaan in de Friend-zone… Of Juist meer bij de Love-zone? :bored:
Ik voel me vervelend… en heb steeds kippenvel als ik eraan denk. :bored: