avond routine.

In de avond haal ik altijd alleen mijn makeup weg, en doe dan een nachtcreme op. Ik zou wel eens willen weten wat jullie in de avond allemaal op jullie gezicht doen, en welke producten.

dankuu

Ik doe elke avond vaseline op mijn wimpers :grinning:
En haal natuurlijk mijn make-up eraf en ga tandenpoetsen enzo

Ik haal mijn make-up eraf, was mijn gezicht met reinigingsspul, dan freshener/tonic achtig spul en dan mn moisturizer.

Ik gebruik een de milk en tonic van lancaster voor mijn gezicht, en gebruik dan nog oogmake-up reiniger van nivea. en dan nog dag/nachtcreme van lierac.

Eerst haal ik mascara eraf met oog make-up remover.
Ik haal mijn make-up eraf met een face wash van de Tuinen. Daarna met wat tonic op een watje een paar plekjes. Vervolgens wat rozenwater op een watje op mijn ogen leggen voor verfrissing. Dan nog wat nachtcreme, vaseline op lippen en klaar.

Eerst haal ik m’n oogmake-up weg met make-up remover, dan gebruik ik een facewash van vichy, daarna gebruik ik tonic, creme tegen jeugdpuistjes, en pure en natural Labello (en eventueel 8 hour cream op hele droge lippen of plekjes)

Make up af met doekje en dan dove creme op mijn gezicht (die platte pot met blauwe deksel).

Ik haal mijn make-up eraf, klaaaar :’)

Ben ik de enige die soms geen zin heeft om z’n makeup eraf te halen haha. Mascara enzo bedoel ik dan he. Foundation etc altijd eraf!

Ik haal mijn foundation en mascara er af met een facewash.
Een hele goedkope maar de beste van allemaal.
Er zit ook geen zeep in enz.
Daarna doe ik creme op mijn gezicht,

Ik heb helemaal geen puistjes en mensen complimenteren me vaak met een egale huid :slightly_smiling_face:

(Vaak je kussensloop verschonen is ook goed)

ik gebruik eerst kokosolie voor mn waterproof mascara, en daarna een oogmakeup reiniger. dan een milk en om mn ph-waarde weer goed te maken een tonic.
dan een laagje nacht creme, en lippenbalsem

Tanden poetsen, mascara er af. Douchen/ gezicht wassen met water en soms tonic. :slightly_smiling_face:

Eerst make-up eraf halen dan onder de douche gebruik ik zeewier facewash van the body shop. Dat is
speciaal voor een iets vette/soms glimmende huid. Werkt echt super goed btw :wink:

Na het douchen op/rond m’n ogen een nachtcrème tegen de 1e tekenen voor huidveroudering. (ik ben al 23 haha) Op de rest van mijn gezicht smeer ik een nachtcrème (Ook van de zeewier lijn)

1x in de week scrubben en een maskertje :grinning:

Lekker douchen, nachtcreme op, huidolie op droge huid en lenzen uit.

douchen - make up afhalen - nachtcrème - vaseline op mijn lippen

Tandenpoetsen → slapen.

Make up eraf halen, tandenpoetsen, pil… vind het al lang genoeg zo haha!

Voorheen deed ik wel 15 min. over mijn avondritueel.
Echt reinigen, lotion, slakkengel, nachtcreme.
Uiteraard met pads mijn oogmake-up verwijderen.

Nu? Warm water, washand, ogen schoonmaken met pads en gel erop van mijn dermatoloog.
Verder is daar niets ritueels aan.

Op je profiel staat 30 en de foto die je poste in het “je mooiste foto topic” zie je eruit als 15…
OT: ik haal mijn make- up eraf onder de douche, met water en een washandje.

Ik haal in de douche mijn make-up eraf met een facewash van nivea. Daarna pak ik m’n vaders anti-aging crème en masseer ik die in :"D

Ik ga niet teveel geld eraan uitgeven, mijn huid kan toch maar tegen heel weinig crèmepjes helaas, en van nivea weet ik dat hij rustig blijft.

Daarna borstel ik m’n haar door en poets ik mijn tanden en klaaaar.