avond organiseren

ik moet een avond organiseren voor mijn gezin (vader,broer(14),zusje(7),broertje(11) )
mijn budget is € ,-15. het mag niet ergens naar toe. ikzelf ben 13. heeft iemand leuke ideeën?

15 euro totaal? Misschien een spelletjes avond of iets en dan mini prijzen kopen? Bijvoorbeeld eten wat iedereen lekker vindt of iets dergelijks. Of met z’n allen film kijken en vooraf samen lekkere hapjes maken. Ik ben niet heel origineel vandaag…

disneyfilm kijken, kun je via digitale tv vast wel huren. zijn leuk voor het hele gezin.

Is niet sarcastisch, disney is gewoon geweldig en iedereen vind het leuk. van het restje budget koop je chips e.d.

Dit^

De film Red Riding Hood lijkt me ook super awsome, maar misschien een beetje te eng voor de kleintjes.

het mag wel iets anders dan een film zijn. en wat voor spelletjes dan

Leuke hapjes maken en filmmarathon

Maak eerst gezellig wat te eten, dit hoeft helemaal niet duur te zijn!
Kijk wat je al in huis hebt, een lekkere salade met appel, augurkjes, sla, dressing etc. En je kan er stukje vlees bij doen en aardappelkroketjes.

Daarna kun je bijvoorbeeld een spelletje doen met prijsjes (kijk eens bij de wibra, zeeman, action) en daarna een leuke film kijken met drinken (wat vast nog wel in huis is) en popcorn/chipjes!

Succes!