Avond/nacht met vriendin.

Hello.

Ik ben vanavond / vannacht alleen thuis met mijn beste vriendin en we willen graag iets grappigs doen. Zo zijn we al eens langs alle huizen gereden van collega’s, om te kijken waar ze wonen. Of we hebben collega’s gevolgd als ze klaar waren met werken…
Nogal rare dingen dus, maar we vonden het zo hilarisch.

Nouja goed, we willen dus iets echt grappigs doen en niet van die standaard dingen die je in elk topic ziet. Dus iemand die iets weet? (:

Door een drukke winkelstraat lopen met een hondenriem zonder hond. Strak vooruit kijken en roepen: ‘Vicky, vicky volg!’

Vraag aan vrienden/collega’s waar je ze wakker voor kan maken en ga ze 's nachts daarmee wakker maken?

Zet boobytraps in je huis op. Dat is eigenlijk alleen grappig als je broertjes/zusjes/ouders hebt die er ook wonen.

Denk aan home alone e.d.

Doen of je toerist bent in je eigen stad/dorp/plaats en aan mensen de weg vragen en overal foto’s van maken! En natuurlijk Engels (andere taal) praten!

http://i43.tinypic.com/2d8jm34.jpg

Ik hoop dat je ze kan zien!

Je moet overstraat lopen met je kleding verkeerd om, echt zo grappig, heb ik ook een keer gedaan iedereen kijkt naar je!

Hahaha, dit wordt een leuke avond zie ik al. :’)

Wat heb je uiteindelijk gedaan? :slightly_smiling_face:

Ik ben ook wel benieuwd wat je uiteindelijk hebt gedaan haha.

Cupcakes gemaakt. We hadden daar melk voor nodig, maar dat hadden we niet meer. Wij naar de shell om melk te halen (alles was al dicht verder), komen we thuis, hebben we geen plantaardige olie. :’) Ik m’n moeder gebeld, die had het wel. Wij met een maatbeker over straat olie gehaald en toen weer met die maatbeker met olie terug naar huis gelopen. Haha, niet heel raar, maar toch. Verder was ik echt te moe, want was al om half 6 opgestaan die ochtend en gewerkt enzo. ;p Maaaar ik heb haar wel heel de nacht wakker gehouden. Ik lag heel de tijd op haar helft en kussen en maakte geluiden als ‘mmm’. Toen is ze maar in een andere kamer gaan slapen. :’)

Ja fantastisch leuk. Als mijn zusje dat bij mij zou flikken is ze nog niet jarig. Je kan ook leuke/rare dingen doen zonder een ander tot last te zijn. En home alone als voorbeeld geven? Serieus? Weet je gevaarlijk die dingen zijn die hij daarin doet.

upje

Oooooh, dat was die vriendin zeker, haha. Sorry ik snapte het al niet.

Hahah, ja klopt. =’]

Haha, maar leuke avond/nacht gehad dus :’).

Nou, ik wel. Vooral toen ik eindelijk sliep om half 6 ‘s ochtends… xD Mevrouw lag al sinds half 2 rare geluiden te maken enzo… Toen sliep ik om half 6 EINDELIJK, werd ik een half uur later wakker omdat ze steeds dichterbij kwam. =’] Toen ben ik maar in mijn broertje z’n bed gaan slapen.