Avond eten op werk

Ik ga standaard van stage direct naar werk. Onlangs ben ik van werk veranderd. Van de horeca terug achter de kassa. Ik nam altijd een magnetron maaltijd mee maar die ben ik helemaal beu.

Ook weet ik niet of ze op mijn nieuwe werk een magnetron hebben überhaupt. Deze dinsdag en woensdag moet ik werken. Weten jullie iets wat ik mee kan nemen? Of de dag van te voren klaar kan maken?

Salade?

Dankje! Normaal hou ik niet zo van koud avondeten, maar ik haal vanavond wat sla enzo in huis. Heb me net al een lekker recept uitgezocht. Ik zorg wel dat ik genoeg maak voor 2 avonden. :grin:

Ik nam wel eens brood mee en als ik een hele dag + avond moest werken, kregen wij geld en haalde ik vaak wat in de buurt, bijvoorbeeld een pizza, een broodje gezond of shoarma. Maar als ik dat zo lees, krijg je geen geld. :cold_sweat:
Kun je ook niet wat van de vorige dag wat meenemen en opwarmen (en vragen hoe de magnetron werkt oid)?

Toen ik eerst kassa draaide was dat in een tuincentrum een paar deuren erlangs. Maar ja 3 keer een contract en je moet er weer uit. Hier kreeg ik wel een bepaald bedrag om te eten wanneer ik overdag + de avond moest werken.

Het probleem is ik kom direct vanuit stage. Dus moet wel iets eten haha. Ik weet niet of ze een magnetron hebben, morgen is mijn eerste avond. We zien wel.

Is er nergens waar je onderweg wat kan eten? Toen ik vanuit school naar werk moest kwam ik altijd langs centraal station, waar ik dan pasta of friet haalde.

Je kunt er wel vanuit gaan dat er een magnetron is, is haast overal wel.

Ik ben ook wel eens vanuit stage naar werk (supermarkt) gegaan en ik at dan meestal 2 kaasbolletjes ofzo en als ik dan thuis was van werk at ik avondeten wat voor me bewaard was.