Ik had even een vraagje over de avatar grootte hier op het girlscene forum. Persoonlijk vind ik de avatars (te) klein. Sinds jaren is 100x100 pixels een standaard afmeting die voor avatars op forums wordt gebruikt (tegenwoordig zelfs al groter op veel internationale forums). Zelf maak/gebruik ik ook 100x100, dus kan eigenlijk geen enkele van mijn eigen avatars hier gebruiken. Ik herken leden ook beter aan hun avatars, en als ze zo klein zijn valt het eigenlijk niet op. Het geeft een extra identiteit aan iemand, een herkenbaarheid.

Zou het niet makkelijker zijn om de avatar grootte meer standaard te maken naar 100x100? Lijkt me wel dat het mogelijk moet zijn om dit in het administrator gedeelte makkelijk aan te passen zijn ^^

Dan krijg je dit dus ^^

.

.

.

.

Het is idd net iets mooier dat ben ik met je eens.
Maar deze afmetingen zijn prima te handhaven voor een avatar.
Gewoon goed afmeten als je hem verkleind.

Groter zou super fijn zijn.

Welk formaat moet je nou gebruiken? want als ik 80x80 doe is ie gewoon verneukt.

Het zal mij een zorg zijn. Je komt op een forum om de inhoud te lezen neem ik aan, plaatjes kijken kun je op genoeg andere sites.
Maar inderdaad, mail Danique even en wie weet wat ze voor je kan doen.

Ja maar ja het hoort er toch bij en is een onderdeel van een forum. En ik kan me bedenken dat een forum waar toch veel meiden op zitten. Die het toch belangrijk vinden om zich te onderscheiden en vaak redelijk visueel zijn ingstelt. Het toch wel fijn is een mooie avatar te hebben die ook nog redelijk te zien valt XD.

Heb zelf een groot forum gehad (internationaal), ook veel meiden, en wij hadden uiteindelijk al 150x200 avatars XD.

Dan wil ik graag een full screen foto

hahaha!
@hilda1987,
waarom heb je eigenlijk die foto’s als signature als ik vragen mag?

Urhm… gewoon? XD Ben gewent om plaatjes in signatures te hebben :cold_sweat: . Kon nergens vind dat het tegen de regels is dus ja.

bij mij werkt ieder plaatje wel, net zoals die ik nu heb.

heb je het nou over signature of avatar want je spreekt jezelf wat tegen nu… verwarrend

Ik zie wel af en toe leden met een veel groter plaatje sinds het nieuwe forum er is, dus blijkbaar kan het wel.

Ik spreek mezelf niet tegen, beantwoordt gewoon KimG haar vraag.

Het plaatje kan groter zijn als de afbeelding verticaal is, geloof ik. Horizontale afbeeldingen komen nog gewoon horizontaal erin, dus niet veel groter.

En het hebben van plaatjes in je signature is niet tegen de regels, maar wel een beetje onhandig.

Zou top zijn, vind deze afmetingen verschrikkelij die er nu zijn.

← Zoiets? :wink:

Ik zie helemaal geen avatar :slightly_smiling_face: