auw, m'n knie hard gestoten. hellup.

Misschien dom om hier een topic over te beginnen
maar er is niemand thuis en ik weet eig niet wat ik nu moet doen.

ik zat daarnet aan tafel te lezen, en ik trek m’n knieën op en natuurlijk stoot ik 'm keihard aan de scherpe rand van de tafel.
Dat was ongeveer een halfuur geleden , staat er een rode streep op en heb ik pijn aan m’n knieschijf ( vooral als ik zit)
Moet ik er ijs op leggen ofzo? Of juist even bewegen ?

leg er wat ijs op,dat gaat zo weg

ik zou er even ijs op leggen maar niet te lang. je knie is een rot plek om te stoten en vaak voel je dat nog wel even.
je kan hem denk ik wel gewoon bewegen hoor, zal wel pijnlijk zijn maar alstie stijf word en je gaat dan bewegen dan heb je nog meer pijn

ijs it is xD god , ja. Knie is echt zo’n rotplek.

Argh ik voelde de kriebels al bij dat stukje toen je je stootte aan de scherpe rand. Naja, beetje ijs erop en het gaat vanzelf over

Oei, dat doet pijn maar was ik heb is nog veel irritanter,
Ik heb een halfjaar terug een pees in mijn spier gescheurt, bijna helemaal door. en toen mocht ik er absoluut niet op lopen, wat ik na 2 dagen dus al deed. Nou is ie niet goed geheelt, en blijf ik er last van hebben. Na 5 minuten lopen gaat ie echt ontzettend steken en trekken zegmaar. Dat is echt kut, kan alleen met operatie verholpen worden -.-.

^^ auw…
Zwijg over knieën xD
Heb met kerst lelijk gevallen in turntraining, ik landde met overstrekte knie, en hij draaide, laat ons zeggen, nogale verkeerde kant op xD
Meteen naar spoed moeten gaan, hebben ze bloed uitgetrokken en mocht ik in gips voor 2 weken. Daar ging mijn vakantie xD
Nu is het dus al lang geleden, en ben ik nog steeds in behandeling voor mijn knie :pensive: Moet naar kinesist, vies spul drinken voor kraakbeen en weet ik veel wat nog xD

Hopelijk gaat het al beter met je knie? :astonished:

Leg er eventjes ijs op.

Ijs in een theedoek doen en op je knie leggen. Tot dat het niet meer koud is en dan rustig bewegen, dus niet stil gaan zitten dat doet het juist straks alleen maar meer pijn.
Ik heb het ook gehad maar ik was met snowboarden gevallen (board had geen grip op ijs;S) recht met allebei mijn knieeen op ijs gevallen, ik kon 2 dagen geen trap lopen omdat het pijn deed.

auwtch! heftige knie-verhalen …

ik heb er net ijs opgehad en ben nu aan het bewegen ^^
(en op en neer en op en neer en links en rechts en draaaaien)
de pijn is al vele beter mar het voelt toch raar aan en m’n knie is beetje donkerder. Achja !

Ik heb dus ongeveer hetzelfde gehad! Alleen dan met mijn knie achter op de fiets tegen zo’n klein groen paaltje gestoten! Eerst had ik nergens last van…Toen kwam de pijn, ben toen toch maar naar de dokter geweest…zo weer bij de fysio gekomen en nu loop ik er al 3 jaar bijna mee en niemand weet wat het is maar ik heb er nog steeds last van nu moet ik naar een sportfysio net als al die voetballers en nou maar kijken wat daar uitkomt.

Dus! Voor jou! Als je na een paar dagen nog pijn heb ga dan naar de dokter anders heb je het zelfde gezeur als mij.
Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is.

Pijnlijk x’]

ah damn ik hoop dat het nix is!
het doet nu nog pijn, hopelijk morgen niet

Suc6 ermee

wél ijs op leggen
&
goed bewegen anders word ie stijf
&
doet et morgen/overmorgen nog pijn,
eventjes langs de dokter voor de zekerheid.