Auuww..pijnlijk..

Zet hier jouw pijnlijkste dingen die je ooit hebt meegemaakt hebt.
Van een afwijzing tot een knuppel tegen je hooft enz.

p.s. Je mag ook hier plaatsen wat je hebt gezien, gehoort of op
youtube hebt bekeken.

xxxxx, BIEBERSSHAWTY. :heart:

Toen mijn vriendin over me begon te praten terwijl ik het gewoon kon horen.

Toen ik een scooterongeluk kreeg en op mn hoofd terecht ben gekomen.

Aangereden door een auto.

toen ze een grote naald in mijn wond stoken…

Toen een behoorlijk sterkte jongen mij met de vuist harder dan hard in mijn gezicht sloeg.

staken,

Over’reden’ door een paard. Die ging op me staan toen ik met een salto van hem af viel. Oh, en glas in je voet. Dat dan nog vast zit in je schoen, dus je die ook niet uit kan doen.
Had gisteren nog glas in me schoen vast zitten, maar nog niet in me voet. Dat MOET je er dan gelijk uit hebben. Werd echt gek dat het nog dieper ging zitten :stuck_out_tongue:

En dat me beste vriendinnen (nu alsnog mijn beste vriendinnen) (wij hebben een groepje vriendinnen enzo) me lieten vallen. Ze lachte me uit, lieten me stikken, deden lullige dingen etc. Dat was het ergste natuurlijk. Ik stond helemaal alleen. 3 maanden, heb ik ze amper gesproken. En met niemand afgesproken.

En dat ik altijd erg rode vlekken had van me eczeem. Echt heel erg is het geweest. Vuur rood, alsof het verbrand was. In me gezicht, nek/hals, armen etc. Het was altijd te zien. Heb daar zo om kunnen huilen.

En gepest vroeger. Om mijn vele krullen, hoe ik eruit zag ofzo, hoe ik deed, hoe ik praate. Maar daar heb ik nu weinig last van, maar het blijft altijd in me hoofd zitten. Hoor het soms nog aan.

Verder heb ik wel een top leven hoor haha. Dit zijn de kleine dingetjes zeg maar.

Toen de huisarts het gat in mijn hoofd moest uitknijpen omdat hij ontstoken was!
Die pijn vergeet ik nooooooiitt meer!

Me steeds op het bed laten vallen maar een keer ging het mis, en viel ik met mijn neus op de rand van het bed :S

O wat fijn. Een online woordenboek.

Mijn krampen door stomme spastische darm :’) Die zijn soms echt niet te harden.

Kleine teen keihard stoten.

Er werd een keer een volle liter fles tegen mijn heup bot ding gesmeten. Kwam precies met de tuut(zat ook nog een scherp iets aan) er tegenaan. Was met een watergevecht. Heb nog een litteken :’)

Met mijn voet tussen de spaken van mijn fiets terwijl ik hard reed.

en nog wel wat dingen maar geen zin om dat hier neer te zetten.

in groep 8 toen ik op kamp was in texel… we fietsten in het pikkedonker, er waren geen lantaarnpalen en ik had geen fietslampen… dus ik fietste keihard tegen een hek aan… volgens mij vloog ik half door de lucht xD gelukkig alleen maar wat blauwe plekken en schaafwonden aan over gehouden, met mijn fiets ging het wat minder goed…

Op een legoblokje staan met blote voeten, i know everyone has been there once! Dat doet ZO’N pijn.

Ehm voorderest… toen ik mijn kniekapsel ding scheurde was niet echt nice.
En mn gebruikelijke migraine van af en toe, dan lig ik echt te gillen van de pijn.

toen ik een gesprek las dat mijn ex iemand zwanger heeft gemaakt en erover loog in mijn gezicht

ik zat een paar jaar terug bij mn neef achterop de fiets en toen we van een hobbel gingen kwam mn voet tussen zn spaken. ik schreeuwde dat hij moest stoppen met fietsen (hij merkte het niet) maar hij duurde een paar seconden tot het tot hem doordrong.
de fiets had geen schade, ik wel.
ik kon een week niet lopen, ik kon 3 maanden niet rennen en een halfjaar lang was ik na 10 meter lopen al helemaal moe.

ik had ook echt een grote wond tot op het bot zegmaar, de huisarts was er niet dus er was een onervaren vervanger. volgens haar hoefde het niet gehecht te worden.
ik kreeg allemaal zwarte kosten erop die ik er ZELF af mocht lopen trekken. daarna kwam er alsnog maandenlang pus uit waardoor mn sokken bleven plakken aan mn voet. heel pijnlijk.

ik heb er een verschrikkelijk lelijk dik litteken aan overgehouden en ik heb geen gevoel meer op dat deel van mn voet.

het is niet zo ernstig dus, maar het deed ZOVEEEEEL pijn he

-Dat mijn keel- en neusamandelen geknipt werden (het ene deed geen pijn, het andere superveel). Er ging natuurlijk ook nog iets mis met de operatie.
-Die keer dat ik als klein kind een “koprol” over de bankleuning wilde maken, en ik op mijn hoofd terecht kwam waardoor mijn nek de klap opving. Gevolg: gescheurd bindweefsel en een week niet zelfstandig uit bed kunnen komen.
-Dat mijn knieschijf losschoot, dat was echt horror

En wat recenter: dat ik een paar zware houten krukken op het onderste deel van mijn grote teen liet vallen. Ik kon toen een aantal dagen niet eens op die voet staan, heel raar. Ik schrok me ook dood toen mijn halve voet een week later ineens blauw/zwart was.
Oké, dit is best wel veel als ik het zo terug lees;p

RRRRRRRRRRRRRR

Toen mijn tandvlees ontstoken was :’)
Ze hadden er bij de tandarts iets uitgehaald, maar bij het hechten zijn er bacteriën in gekomen. Echt heel de rechterkant van mijn gezicht was er dik van.

Ook klapte er een keer zon spring elastiek (waar je vroeger altijd mee buiten speelde) in mn ogen. Ik zag toen echt even zwart, wat over ging tot zwarte vlekken.

Niet zo ernstig allebei, vooral als ik het vergelijk met andere verhalen hier.
Maar het deed wel echt zeer. Heb nog niet echt iets ergs meegemaakt.

Toen ik klein was was ik een keer heel blij en toen struikelde ik over m’n eigen voeten en kwam ik met m’n hoofd op de zandbakrand terecht, toen lag m’n gezicht open en dat is heel prachtig te zien op foto’s van Pasen toen, maar vooral de reacties van klasgenootjes waren pijnlijk want ze gingen me uitschelden enzo. Niet zo erg maar toen vond ik dat wel.