Autovakantie zoals in 'A Lot Like Love'

Halloooo dear ladies! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of jullie de film A Lot Like Love kennen? ( http://www.youtube.com/watch?v=1qLUMSbrlDE ),
maar in deze ongelofelijk leuke film zit een van mijn favoriete scènes ooit! De twee hoofdpersonen stappen in de auto en gaan rijden en rijden (en reizen).
Sinds ik deze film heb gezien krijg ik het niet uit mijn hoofd en wil ik het liefst deze vakantie een weekend of weekje weg, zonder tomtom, maar met kaart, geen eten meenemen, maar bij een benzinestation kopen etc.

Zijn er hier meiden die dit wel eens hebben gedaan? Of misschien willen doen en tips hebben?

Ik hoor het graag!

En hier een tip van mij: kijk A Lot Like Love :wink:

Ik kan al wel 1 tip geven:
Als je geen eten mee neemt, koop het dan bij een supermarkt ipv. een benzine station. Want anders betaal je je helemaal scheel.

Lijkt mij ook heel leuk, maar dan niet in Nederland eigenlijk. In de VS wel op die mega lange Highways!

Ja die highways! Al zou ik dat aan de andere kant niet durven aangezien veel horrorfilms hierop gebaseerd zijn :cold_sweat:

Haha oeps die moet ik dan nog zien! Maar een echte roadtrip staat nog wel op mn bucketlist!

ja bij mij ook. Maar ik wil dan door Europa. Met een camper zodat het mij hotelkosten bespaart. Hoe en wat weet ik veel.

Even on topic: Als je maar een weekend/weekje weg wilt, lijkt het mij niet echt een probleem. Leef in ieder geval zo goedkoop mogelijk en bereken van tevoren hoeveel geld je waaraan ongeveer kan/wilt uitgeven!

Het liefst wil ik een Volkswagen T1 (of T2, want dat is een camper) en dan door Europa of inderdaad Amerika. Het lijkt me heerlijk om gewoon ergens te stoppen waar niemand, maar dan ook niemand komt en dan de muziek heel hard zetten en dansen en daarna met een fles wijn naar de sterren kijken :flushed: