Autosalon

Hey meiden!

Ik ga binnenkort met mijn vriend naar het autosalon in Brussel.
Nu wordt ik al snel jaloers…

Er gaan daar waarschijnlijk van die bikini babes rondlopen aan auto’s?
Ik versta wel als hij eens kijkt, maar hoe kan ik me ‘bedwingen’?
Als ik merk als hij naar een mooi meisje kijkt, alhoewel hij dat echt niet vaak doet en dan heel even… dan wordt ik al warm vanbinnen, voel ik de warmte stijgen naar mijn hoofd.
Ik heb dan echt een slecht gevoel. Jaloersheid neem ik aan?

Ik zeg hem er niks van, want ja kijken mag zeker …
Hoe kan ik dit minderen?
Wat doen/vinden jullie als je vriend eens naar een mooi meisje kijkt?
En hoe kan ik dat minderen?

Of zijn daar geen zo vrouwen op gewone dagen dat mensen kunnen langsgaan?
En het is niet dat ik super jaloers ben… Ben gewoon ook onzeker en ik vind het gewoon niet fijn.

Aan je eigen zelfvertrouwen werken, want dat is denk ik het probleem dat hier achter zit.

En hoe werk je daarjuist aan?
Iemand met zelfvertrouwen trekt zich dat dus niet aan? Ik kan dat moeilijk geloven.

Zou ik hem dit zeggen dat ik het daar moeilijk mee heb? Ik denk dat hij er dan wel rekening mee houdt met niet teveel kijken…

Tja ik weet niet zo goed wat voor tips ik moet geven want het zou mij namelijk niets kunnen schelen. Hij is samen met jou en daarbij, wat gebeurt er nou als hij kijkt? Niets toch? Het is niet alsof hij haar telefoonnummer gaat vragen toch? Alleen kijken. Ik denk echt dat je het los moet laten. En waarschijnlijk kijkt hij de helft van de tijd niet eens naar de meiden maar naar de auto’s, dus maak jezelf niet gek.

Ik denk dat je teveel beren op de weg ziet. Misschien zijn ze er inderdaad niet eens, en wat dan nog als ze er wel zijn? Hij is toch met jou. Mooie vrouwen kunnen ook in de supermarkt lopen.

Ik vind het niet erg als mijn vriend naar een mooi meisje kijkt (zo lang hij er verder niks bij doet) want ik kijk ook naar mooie jongens.

Ik ben een 2-tal jaar geleden naar het autosalon gegaan, en dat valt echt goed mee hoor. Vaak is er ook gewoon zoveel volk dat je de dames er niet tussen ziet staan. De meeste dames zijn ook gewoon mooi gekleed, dus echt niet in bikini. De reden waarom dat dat zo bekend staat, is eigenlijk voor de vieze mannen die spiegels op hun schoenen plaatsen om zo onder de rokken te kunnen zien (echt waar!) maar als je gewoon als koppel gaat, zal je het bijna niet merken. Daar lopen veel koppels en vrouwen op het autosalon hoor, ook veel vaders met hun zonen/dochters van 10 jaar, het is daar echt geen eroticabeurs :wink: geniet gewoon van je vriend en het dagje met hem, en je moet natuurlijk ook niet achter alles iets gaan zoeken.

Dat kun je zeggen als je denkt dat het helpt. Maar ik denk dat niet dat je je er fijner bij gaat voelen. Ik durf trouwens te zeggen dat ik genoeg zelfvertrouwen heb om me er niet aan te storen ja.
Google oefeningen om meer zelfvertrouwen te creëren.