automutilatie

hay

zijn er mensen onder julie die zichzelf snijden?
en heb je dit wel eens aan iemand verteld?

ik snij mezelf ook, niet omdat ik emo ben ofzo. het is gewoon een manier om met m’n emoties om te gaan. En ik weet dat het slecht is. ik heb hier eigenlijk hulp bij nodig, en ik was dus van plan om het iemand te vertellen.
niet aan een vertrouwenspersoon of een dokter, maar aan m’n gymlerares, ze is heel erg aardig en ik durf haar wel te vertrouwen.
op school gedraag ik me altijd heel erg vrolijk enzo. en zo kent zij mij ook. en ik weet echt niet hoe ik dit aan haar kan vertellen, want het is niet iets wat je zomaar verteld, hebben julie misschien tips??

en als ze het weet ben ik heel erg bang dat ze m’n ouders gaat bellen(wat ik dus echt niet wil, want thuis is het echt kut, en dat is ook een beetje de grootste reden waarom ik mezelf snij), of het aan iemand anders verteld van school, die me dan naar een een of andere psygiater of psygoloog gaat sturen, dat ze denken dat ik gek gestoord ben, maar dat is helemaal niet zo! of dat ik volgestopt ga worden met antidepresiva, wat ik helemaal niet nodig heb

Hebben jullie misschien tips hoe ik het haar kan vertellen??

Ja: Het algemene automutilatie topic bij Beauty =)

Idd.

-

Gesloten, je kan beter naar het algemene topic…