Automutilatie

lieve meiden,

Ik ben een topic begonnen omdat ik denk dat sommigen meiden dat messchien wel nodig hebben een anonieme uitlaatklep.
automulatie is zelfverwonding, dat kan zijn in je zelf snijden maar ook niet meer eten.
Wil je jou verhaal kwijt en alles blijft anoniem!!
zelf ben ik hier altijd anoniem gebleven puur omdat ik dat zelf fijn vind, ik zal zelf beginnen, noem mij maar cookia, ik zelf eet maar soms gaat het er weer uit, dat kan weken soms maanden duren.
Heel erg heb ik het dus niet maar ik ken mensen die het echt heel erg hebben en ik weet dat steun aan mekaar hebben erg belangrijk is!!
Dus zit je ergens mee, iets ergs waar je graag over wil praten, laat het hier achter.

Voor de rest negatieve reactie is niet welkom!!
Het gaat hier om dat iedereen mekaar steunt, naar elkaar luistert!!
Een soort dagboek, dus sensatiezoekers moeten maar ergens anders kijken!!

lots of love
Cookia!

goed dat er zo’n topic is! , ikzelf heb niks te vertellen
Maar alle meiden die met zoiets zitten, Succes!
-xxx-

Tja, ik moet eerlijk bekennen dat ik me vorig jaar wel een paar keer heb gesneden, maar dat is eigenlijk vanzelf verdwenen. Je ziet maar 1 klein litteken dus dat is wel goed.

Ik loop nog steeds met heel veel littekens rond

Het is automutilatie :slightly_smiling_face: Ik ben leerling verpleegkundige in de psychiatrie, en ik denk dat het een afwijking is als je jezelf pijn doet. Afwijking klinkt negatief, ik weet het, maar zo wordt het nou eenmaal genoemd. Ik geef geen negatief commentaar, maar ik wil wel dat als je dit leest en je automutileert, het niet onverstandig is hulp te zoeken. Je zou bijv. naar de huisarts kunnen gaan, is maar een klein stapje. Succes!

JE zegt wel"Het is maar een klein stapje" maar in werkelijk heid is het een grote stap. Die keuze nemen is ongelovelijk moeilijk… Geloof me.

het is geen afwijking! het is gewoon een soort drugs x). Het is ook zeer verslavend. hmm ¬¬’ ik heb het zelf ook een aardige tijd gedaan.

trouwens, automultilatie is níet ‘niet meer eten’. Dat is gewoon anorexia. dat is uithongeren.

JE snijden, express tegen de muur rammen met je vuist zodat ie pijn doet, etc. etc.

ja klopt meid, ik ben nieuw hier ging ff wat mis, maar wat ik daar mee bedoel te zeggen is ook als je dat hebt dat je hier welkom ben…

Ik vraag me altijd af, waardoor je de stap gaat nemen om je zelf pijn te doen.
Je hoort het heel vaak in combinatie met een depressie.

Hoewel ik last he gehad van een lange periode van somberheid(depressie is een te groot woord) heb ik mezelf nooit gesneden.
Wel eens met mn hoofd tegen de muur aan gebonkt…dat schijnt er ook onder te vallen?

dank je ;-), afwijking vind ik niet de goede benaming voor maar ieder zijn mening waar ik gewoon niet mee eens ben, is dat je zegt dat het een kleine stap is om naar de huisarts te gaan!! dat is het juist niet het is een onwijze grote stap!!!
anyway voor de rest bedankt

als je het vaak doet jah,
ik denk als je heel erg niet goed in je vel zit en niet meer kan praten over je gevoelens althans niet met anderen dan doe je dat…
het is heel erg voor meiden en natuurlijk jongens als je dat hebt…

jeetje meid, wat erg!
heb je er nog last van?
xxx

jeetje meid, wat erg!
heb je er nog last van?
xxx

VOLLEDIG MET JE EENS SJAAL!!

Ik heb jaren aan automutilatie gedaan. O.a door te krassen, te snijden, mezelf te knijpen, met mn hoofd tegen de muur te slaan, enorme hoeveelheden pijnstillers nemen en door enorme hoeveelheden drugs te gebruiken. Ik ben er nu zo’n anderhalve maand mee gestopt. Heb nog steeds erg vaak de neiging om het weer te doen, maar kan me gelukkig so far nog inhouden…

Ik wilde er graag vanaf. Dus ik ben naar een vertrouwenspersoon op school geweest en naar de dokter.

Ouder worden heeft ook geholpen vond ik =]

Hmm ¬¬’ ik ook XD het ziet er niet uit.

JEETJE lieverd…
maar wel onwijs goed dat je anderhalve maand geleden mee gestopt bent zeg!! heb je hulp bij gekregen of op je eigen kracht?
in ieder geval, ben ik er vooor je als je even je ei kwijt wil hier…

with love cookia!!

zijn er meiden die iets kwijt willen, laat het hier gewoon achter!!

with love