Beste dames,
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb gisteren mijn auto online gezet en ik ben ook meteen gebeld door iemand die geinteresseerd is. Die persoon wil de auto vandaag ophalen. Ik begreep van die man dat zij aan auto handelen doen als hobby maar geen garage hebben. Ik weet dus verder ook geen namen, van de persoon en het bedrijf etc. Hij geeft aan gelijk de auto op zijn naam te zetten, maar dit kan toch helemaal niet op een zondag aangezien hier geen postkantoren open zijn op zondag? Hij geeft aan dat hij dit ter plekke kan doen. Verder weet ik niet hoe ik iemand kan vertrouwen, stel dat er iets misgaat wat dan? Hoe moet ik overigens weten dat het geld dat hij betaalt geen nep geld is? Of moet hij het via de bank overmaken?
Kortom: ik verkoop voor het eerst een auto en ik weet allemaal niet hoe dit moet verlopen. Wat zijn de stappen die ik moet nemen? Hoe kan ik iemand vertrouwen? Hoe moet ik weten dat het geld echt is? Wat moet er precies gedaan worden? Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want die meneer komt de auto vanmiddag ophalen.
Alvast bedankt