Haai,
ik heb maandag mijn theorie examen en ik ben heel bang dat ik het niet haal ondanks ik al best lang aan het oefenen/leren ben met een CD (Veka Best). Wie heeft misschien tips of adviezen ?
Alvast bedankt!
Haai,
ik heb maandag mijn theorie examen en ik ben heel bang dat ik het niet haal ondanks ik al best lang aan het oefenen/leren ben met een CD (Veka Best). Wie heeft misschien tips of adviezen ?
Alvast bedankt!
Gewoon rustig blijven, je hebt veel geoefend dus het zal je zeker wel lukken !
Succes
Blijven oefenen!
Ik heb al drie keer geprobeerd om het te halen, helaas hopelijk gaat het jou wel lukken! Succes!
Dankjewel!
Up
Nou succes haha ik heb het ook al 2 keer niet gehaald pff
Ik heb het gehaald door heel veel oefenexamens te doen.
Proberen rustig te blijven is inderdaad het beste, en zolang je theorie-examens hebt gemaakt zal het ook wel goed komen en niet teveel twijfelen, je eerste ingeving is vaak het beste.
Veel succes trouwens!
En inderdaad veel succes!
NIET zenuwachtig zijn! Klinkt heel stom, maar je moet echt rustig proberen te blijven. Bij mijn scooter theorie examen, eerste keer, was ik zooo zenuwachtig en daardoor zakte ik. Tweede keer was ik veel rustiger, en toen had ik bijna geen fout!
lol, als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik gelijk zenuwachtig worden ;p
Ik heb voor mijn rijexamen zo’n kalmeringsspul gebruikt, het heet Bach remedy volgens mij en je kunt het gewoon bij de tuinen krijgen. 1 x sprayen onder je tong! Bij mij heeft het heel erg geholpen!
Ohh ben blij als ik ook eindelijk mn theorie kan gaan halen.
Succes!!
op de computer oefenen vond ik vooral heel fijn. Heeft bij mij het meest geholpen denk ik.
Dankjewel allemaal!
Ik heb deze avond ook nog goed geoefend en hopelijk lukt het morgen!
Heel veel succes
veel oefenen! niet twijfelen, en geen antwoorden veranderen meestal ben je dan te laat of druk je alsnog verkeerd/je goede antwoord weg.
heel veel succes
En en en?
GESLAAGD!
Bij gevaarherkening had ik 11 fout waar je 12 fout mocht hebben (Lucky me)
En bij de rest had ik 3 fout (:
oh ik moet ook op na de vakantie ): mama.