Autisme

Hoihoi,

Ik heb dus PDD-Nos en ik vroeg me af of sommige van jullie ook autisme hebben of er mee te maken hebben.
Ik zit nu in de puberteit en ik wil namelijk graag weten hoe andere meiden die meemaken.
Dus het zou heel fijn zijn als ik het gevoel heb dat ik niet de enige ben.

:kissing:

Ik ken een meisje die het heeft. Eerst ging ik met haar om, we waren harstikke lang goede vriendinnen. Maar op een gegeven moment was ik het zat. Ze zat altijd maar te zeuren dat ze vriendloos was enzo (ze woont ergens anders). En ze gaf het altijd PDD-NOS maar de schuld, maar ik vind dat als je echt iets wilt (vrienden dus) je het ook kan krijgen!

Inderdaad,daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar mensen met PDD-Nos denken nogal negatief over dingen.
Ik ben het aan het afleren,hoe moeilijk het ook is!
:cold_sweat:

Mijn broertje heeft het best erg, ik vind het zielig, want hij maakt heel moeilijk vriendjes enzo. Ik heb het waarschijnlijk ook, maar ik merk er niet zo veel van.

Bij mij zat er een jongen in de klas die autisme heeft. Hij is nu naar een andere school voor wat meer aandacht. Hij werd hier ook erg gepest en hij kon he-le-maal niet tegen veranderingen.
xx

Wel zielig voor je broertje! Ik heb er ook een beetje last van.
Maar autisme kun je bijna niet vaststellen als iemand het heeft.
:no_good_woman:

Ik kan ook niet goed tegen veranderingen!
:anguished:?

Mijn broertje.

En van mij dachten ze eerst ook dat ik een vorm van autisme had, maar daar is (gelukkig) toch verder niks uitgekomen.

Ja, 2 jaar terug zat er een jongen die autisme heeft, maar waarvan ze dachten dat hij ADHD had. Hij heeft jarenlang de verkeerde medicijnen ingenomen…

Wow,dat is lekker lullig!
:flushed:

Gelukkig!
:wink:

Ja, vind ik ook…

Een vriend van me heeft het.
Hoop dat je wat ‘‘lotgenootjes’’ hier kan vinden

Zeker wel!
:laughing:

Mijn broertje heeft het, klassieke autisme, en een hele goede vriendin van mij heeft ook pdd-nos.

Mijn neefje heeft zwaar klassiek autisme,mijn neef heeft ADHD en mijn andere neefje heeft waarschijnlijk ook iets
:expressionless:

ik werkte samen met een jongen die het heeft.
in het begin merkte ik der niet zo veel van.
Maar later werd die super irritant, steeds die aanrakingen van die jongen (hij was 27 en super seksueel gefrustreerd maar zou nooit een meisje krijgen) Steeds als je wat vroeg een arm om je heen slaan en steeds als je bukte ofzow snel naar je kont kijken.
Zelfs als ik aan mijn rug krabde en je zag een stukje van mn rug stond die al helemaal stil om te kijken, zelfs als ik me uitrekten keek die naar mn tieten.
Sorry ik kan der niet mee om gaan, ik vond hem super irritant

mijn broertje heeft het.

Ik heb ook PDD-nos. Maar ik merk nu ik ouder wordt dat ik er langzaam over heen groei. Als je weet waar het m zit, kun je ervan leren.
Tja, en mijn puberteit wil je gewoon niet horen.

Ja ik vind het ook niet leuk voor jouw :sob::muscle:

Weet jij hoe je erachter kan komen dat je het hebt?