Autisme; intervieuw.

Hee meiden!
Ik moet voor school een werkstuk maken over autisme.
Nu vroeg ik me af; is hier iemand met autisme ?
Of ken je iemand met autisme die hier op GS zit ?
Dan zou ik het graag horen!
Ik zou dan namelijk graag een interview willen doen :slightly_smiling_face:

Liefs xx

Interview, zonder de u
Ik ken wel een meisje met autisme, maar die is echt heel autistisch en praat niet tegen mensen :stuck_out_tongue:

Interview…

Je kunt het ook gaan vragen bij een opvangcentrum in de buurt.

Ik weet wel iemand op Girlscene met autisme, dat heeft ze wel eens geplaatst op het forum. Ze heet SECONDMISTAKE, maar ik weet natuurlijk niet of ze mee wil werken met je interview.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar je interview-vragen en je verwachtingen. Je weet dat er verschillende vormen van Autisme zijn hè, moet je ook een specifieke vorm hebben?

Ja sorry ik wist niet over het me of zonder u was, daarom heb ik het in de titel met gedaan en in de tekst zonder :’)

*of

Het werkstuk gaat over ‘de lege brug’ van dirk bracke.
dat is de gewone vorm van autisme dus.

Ik heb dat boek ook gelezen, maar dat meisje daar heeft wel een heel erge vorm van autisme als ik me goed herinner… Zij functioneerde niet echt normaal. Ik denk niet dat je zo iemand zult vinden hier…

Haha ik heb het met Psychologie over Autisme gehad.
Als je ook wilt weten hoe het met kinderen zit dan zou ik vooral kijken in deze boeken:

Child Development - Shaffer (achternaam is Shaffer)
Child Development - J. Santrock

En als je de diagnose ervan wilt:

DSM- IV boek en ik kwam een site voor je tegen met diagnose uit dat boek:
http://www.autsider.net/spectrum/dsmiv.htm
Hier staat ook de diagnose van Asperger.
Misschien heb je hier wat aan :wink:

:’)
Ik heb je ( de TS ) een note gestuurd.
Maarehh, ik ben wel niet zo erg autistisch als dat meisje in dat boek…
( heb het ook gelezen (: )

Ik ken iemand op me werk die dat is…

Een meisje bij mij op school is autistisch, maar ik mag dr niet echt omdat ze de hele tijd met mn crush zit te krabbelen van; oee i love you dit dat -.- Maar op school durft ze niemand aan te kijken nzoo (hem ook niet, gelukkig). Echt vet vreemd eigelijk…

Oh dat hoeft ook niet hoor!

mijn broertje… maar die gaat echt niet mee willen werken dus dit is een nutteloos bericht.

Ja ik las dat ook pas later van dat boek, postte net voor jou al dat dat meisje in dat boek niet normaal kon functioneren en dat kun jij volgens mij wel, als ik je berichten zo zie :stuck_out_tongue:

Mijn vriend heeft een lichte vorm van autisme, namelijk pddnos. Ik denk dat hij wel met je mee wil werken als je hem een paar vragen wil stellen. :wink:

SECONDMISTAKE heeft me al heel goed geholpen, dus het is niet meer nodig.
Toch bedankt!

Liefs xx

Een jongen uit mijn klas heeft dat, maarja daar heb je niet veel aan! Upje dan maar (: